marcelheerde Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Wie kan me helpen? ik heb perongeluk bij het downloaden van de savegame openen met en dan heb ik perongeluk de kladblok aan geklikt wie weet hoe ik het weer kan kan krijgen zodat ik de savegame als nog heb zonder het als kladblok te hebben? Reageren
Slimm Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Download het opnieuw en zet het dan gewoon niet op Kladblok Reageren
marcelheerde Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Download het opnieuw en zet het dan gewoon niet op Kladblok Dat kan niet dat heb ik al 100x gedaan maar dan krijg je het opnieuw!gewoon weer met die kladblok gedoe Reageren
Timos Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Download het opnieuw en zet het dan gewoon niet op Kladblok Dat kan niet dat heb ik al 100x gedaan maar dan krijg je het opnieuw!gewoon weer met die kladblok gedoe Rechtermuisknop -> Openen Met Reageren
Synchro Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) Download het! En dan rechtermuis knop op het bestand en dan " Openen Als..." Timos was me voor! Bewerkt: 19 juni 2005 door GoKu Reageren
marcelheerde Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Download het opnieuw en zet het dan gewoon niet op Kladblok Dat kan niet dat heb ik al 100x gedaan maar dan krijg je het opnieuw!gewoon weer met die kladblok gedoe Rechtermuisknop -> Openen Met Jah en dan ik kan het niet meer zo doen dat hij het weer doet! Ik bedoel gewoon dat het plaatje van kladblok is en als je in de map van gta san andreas kijkt en dan naar een savegame gaat dan zie je dat het een veel andere plaatje is en zo plaatje moet ik hebben anders doet de savegame het toch niet of wel???? Reageren
Slimm Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Probeer SA opnieuw te installeren, als je dan toch een save game download maakt dat niet uit. Reageren
marcelheerde Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Probeer SA opnieuw te installeren, als je dan toch een save game download maakt dat niet uit. Jah es goed dat kan ik wel eens doen jah! Reageren
marcelheerde Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Dat helpt trouwens niks hoor!Het ligt niet aan het spel maar ik heb het verkeerd gedaan en ik weet niet meer hoe het normaal moet!Daarom vraag ik het ook aan jullie misschien dat jullie het wel weten! Gr marcel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.