K1pc0rn Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Hoe kom ik bij Youtube boven aan te staan met een Filmpje? want ik hem een filmpje al een week of 3 en hij is nog maar 70x bekeken Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Hoe kom ik bij Youtube boven aan te staan met een Filmpje? want ik hem een filmpje al een week of 3 en hij is nog maar 70x bekeken Ik denk dat dat er vanaf hangt van het aantal dat gekeken heeft naar je filmpje... Reageren
Dieko Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Post eens de link naar je video. Reageren
Smithie Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Ik zou niet weten hoe je het bovenaan kan krijgen , maar ik kan je wel een handige tip geven : Probeer zo veel mogelijk tags te maken , zodat mensen sneller en meer je filmpje zien bij zoekresultaten die in de buurt komen. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Kijk mijn kanaal maar. daar staan verschillende videos op http://www.youtube.com/user/lendemen95?feature=mhw4 Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Zoveel mogelijk je link plaatsen en vooral zorgen dat je interessante video's hebt, zodat mensen het wellicht door sturen naar andere mensen. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 en ook als ik hem op een site zet? niet de link maar het hele Youtube filmpje? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.