beast_cannon Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 ik wil een server bij favorieten zetten bij san andreas multiplayer, kan iemand mij daar uitgebreide instructies over geven? Reageren
beast_cannon Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 1 Topic is genoeg hoor. we plaatsten hem precies op hetzelfde moment denk ik. maar daar gaat het niet om, kan iemand mijn vraag beantwoorden? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 1 Topic is genoeg hoor. we plaatsten hem precies op hetzelfde moment denk ik. maar daar gaat het niet om, kan iemand mijn vraag beantwoorden? Wat bazel jij nou weer, jij maakt toch 2 topics? Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Andere topic in SA: General gesloten, djmaddox: einde van offtopic-discussie. Je kan een server aan je favorieten toevoegen door middel van het oranje vakje met daarin een vinkje boven de serverlijst. Als je erop klikt kun je een IP-adres invoeren, mocht je al een IP-adres op je klembord (als je iets gekopieerd hebt) hebt staan, zal dat automatisch in het veld verschijnen. Even op OK drukken en hij staat in je favorieten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.