Jump to content

1280 x 1024 32 bit


Jacc0s

Recommended Posts

hey wie draait ze spel op 1280 x 1024 32 bits en de anti alias op 3 ? :o

kijk hier ff http://www.geocities.com/s_denhaag/ :D

me spel draait voor geen meter daarop maar het lukte nog wel om een screeny te maken ehhe :puh:

ff vraagje wat voor video kaart zou ik moeten kopen om dit goed te kunnen draaien? Heb een pci express slot in me pc .

mzzls

Jacc0s ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacc0s

    10

  • MasterValentino

    7

  • Arjen

    3

  • LouNGeR

    3

bij mij staat er:

orry, this site is temporarily unavailable!

The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.

Access to this site will be restored within an hour. Please try again later.

http://

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk maar is op GTAgames.nl bij de screenshots.

Zelf speel ik het dus op 1280 x 1024 32 bits en de anti alias op 1 (ik ziet toch geen merkbaar verschil tussen 1 of 3 keer).

Mijn screens zijn hier te zien: http://www.gtagames.nl/home/e107_plugins/c...lbum=15&pos=235

ongeveer 3/4 van de screens daar zijn van Se7en maar hij speelt het ook op hoge kwaliteit.

PS. Er zijn al topics waar je jouw screens kan showen!

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf speel ik het dus op 1280 x 1024 32 bits en de anti alias op 1 (ik ziet toch geen merkbaar verschil tussen 1 of 3 keer).

Zo speel ik ook vaak. Maar zet eens een auto voor je neus en verander dan de Anti-Alias naar 3. Je zult zien dat de randen veel 'netter' zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij is het eigelijk Vet raar heb pas me pc omgebouwd,

naar een p4 3.2 Ghz en NVidia GeForce 6600 met 256MB DDR een van de nieuwste grafiche kaarten.

en 1024 DDR Geheugen. maar ik kan niet op 1280 x 1024 32 bit spelen en alles op zijn hoogst. :blink:

Dan gaat het niet bepaald goed! :(

Speel nu op 1024 x 768 32 bit alles op zijn hoogst behalven Anti-Alias die staat op 2, als ik hoger zet, zie ik af en toe slow motions das vet iri vooral als je aan het race bent.

Rare Shit <_<

Valentino

Bewerkt: door MasterValentino
Link to comment
Delen op andere websites

heb je je driver's geupdate,

of is die illegaal?

Een illegale videokaart?.. :huh:

Iig, voor deze kaart heb je nog een update nodig, omdat deze kaart waarschijnlijk zo nieuw is dat je nog geen updates nodig bent.

Heb je DirectX geinstalleerd die op de San Andreas DVD staat? Je computer kan nl. San Andreas makkelijk aan.

Link to comment
Delen op andere websites

heb alles gedaan wat mogelijk was of is! <_<

Valentino

Waarschijnlijk niet, omdat je computer niet soepel draait. Ik zou even contact opnemen met Rock* of een computerwinkel waar je jouw computer hebt gekocht. Misschien ligt het wel aan je Software, of ben je iets aan het downloaden wat veel CPU geheugen kost?..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...