Jump to content

1280 x 1024 32 bit


Jacc0s

Recommended Posts

CPU Type: Intel Pentium 4E, 2.66 Ghz (20 x 133)

Systeemgeheugen: 512 mb

Video Kaart: ASUS Extreme AX300SE/T 128 MB

3D-Versneller: ATI Radeon x300 (RV370)

Dit heb ik.

Ik ga binnekort nieuwe video kaart halen.

Als ik mijn spel met 32 bits draai dan gaat ie onwijs sloom ik weet niet waar het aan ligt :(

ik kan hem wel op ze hoogst zetten met 16 bits en anti aliasing off

zelfs bij 800 x 600 en dan 32 bits draait al niet perfect.. !

Moet ik een nieuwe video kaart halen of ligt het aan me pc ofzo. ?

Jacc0s

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacc0s

    10

  • MasterValentino

    7

  • Arjen

    3

  • LouNGeR

    3

Misschien beter als ik hem een keertje weg breng, na vicomputers ofzo iets.

Ik heb ook het gevoel dat mij compy niet helemaal op zijn sterks draait.

Ik zou toch geen probleem moet hebben met dit spel op deze computer:

P4 3.2 Ghz en NVidia GeForce 6600 met 256MB DDR een van de nieuwste grafiche kaarten.

en 1024 DDR Geheugen.

Ik heb hem laten bouwen door een kennis van me, maar ze vertelde ook heb geen ervaring met deze soort moederborden.

Heb een Asus P5GD1 PRO moederbord LGA775, intel 915p+ich6r,fsb 800 mhz dual-ch DDR400, PCI-E x 16, 8 ch audio, Gd lan,SATA,, met een Pentium 4 intel 915P, intel LGA775 met Hyper-Treading Tecnology.

Dus daarom vind ik het zelf ook vreemd waarom hij Grand theft auto niet optimaal draait.

Valentino

Bewerkt: door MasterValentino
Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je nog geen PCI-express kaart aan, die is nog jong en nog niet zo goed (veel kinderziektes). AGP 8x videokaarten zijn nu nog beter (of je nou Ati Radeon (9800/X800), of NVIDIA GeForce (6500/6600) hebt het maakt op zich niet zo heel veel uit)

Link to comment
Delen op andere websites

hm jammer genoeg kan der bij mij geen agp 8x in alleen pci express <_<

Edit: de laatste tijd geeft me video kaart ook error's als ik gta san andreas speel, een VPU RECOVER ofzo iets :angry: :angry:

Bewerkt: door Jacc0s
Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je nog geen PCI-express kaart aan, die is nog jong en nog niet zo goed (veel kinderziektes). AGP 8x videokaarten zijn nu nog beter (of je nou Ati Radeon (9800/X800), of NVIDIA GeForce (6500/6600) hebt het maakt op zich niet zo heel veel uit)

Zo iets dacht ik ook al, las ook al zo iets op Nvidia.com maar had hem al aan geschaft PCI Express Video kaart :angry:

Ben echt pist op die gast die mij vertelde dat het een goeie video kaart was, vroeg al waarom is Pci goed koper dan agp, toen zij hij omdat pci nog nieuw is en agp bekender daarom kost het duurder, maar hij vertelde dus niet over kinder ziektes, Ik vroeg nog wat is het verschil dan tussen Pci En agp.

V..le H..d die gast :angry:

Valentino

Bewerkt: door MasterValentino
Link to comment
Delen op andere websites

speel nu om 1280 x 768 - 32 bit alles op zijn hoogst en anti alias op 2.

Dat Gaat Goed Tot Nu Toe :D

Valentino

das niet op ze hoogst aller hoogst voor gta sa is 1280 x 1024 32 bit anti aliasing 3

@asperitas: ik ga het nu spelen

Link to comment
Delen op andere websites

alles op zij hoogst bedoel ik de keuzen die je kan maken je kan toch je grafiche instellingen veranderen in nomaal, hoog, extra hoog, daar mee bedoel ik op zij hoogst.

Ik denk het wel dat ik 1280 x 1024 32 bit zou kunnen draaien zonder anti alias.

nog niet geprobeerd heb liever anti aliasing aan.

Valentino

Link to comment
Delen op andere websites

vpurecover.jpg

shit ik krijg het nog steeds

ik kan wel gewoon door spelen na die error maar dat was ervoor ook met die error.

ik vind het wel raar :angry:

Jacc0s

Bewerkt: door Jacc0s
Link to comment
Delen op andere websites

Jacc0s je zegt net dat je een x300 hebt.....

Een vriend van mij heeft een P4 630 @3Ghz, met een x300...

Alle spellen doen het gaar bij hem, terwijl hij 1 van de nieuwere computers heeft.

Bij mij, met mijn stok-oude P4 1.8Ghz, GeForce4 Ti4400, 1GB 266Mhz DDR, draait GTA:SA 2x zo snel als bij hem.

Je hebt dus helemaal geen probleem, terwijl je doet alsof dat wel zo is...

Je hebt gewoon een bagger kaart om het maar straight te zeggen.

De screenies die je liet zien, zien er echt voor geen meter uit, sorry dat ik et zeg.

Anti-Aliasing is om 'randjes' af te werken (artifacts) maar die zijn bij jouw screenies nog overduidelijk te zien....

Joriz's zijn screenies zijn hoe et echt hoort.

Zo ziet het er bij mij uit met alles op hoog:

gtasa20050622020211432gq.th.jpg

En vat me niet verkeerd op hoor, vertel gewoon ff hoe et is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

over welke screeny's heb je het ???

Edit: ik heb helemaal geen screeny's gepost ;) ja 1 die staat boven aan ergens in deze topic . en sorry hoor zo is hoe het echt hoort ;) ! dat screeny van jou ziet er niet uit kijk al die randjes geen eens anti aliasing ofzo :|

en als ik mijne op ze hoogst zet alles is het gewoon het mooist alleen hij draait onwijs sloom bij mij dan maar ik kan wel zien dat het niet mooier kan en zonder randjes. ik heb gewoon eigelijk betere video kaart dan jou alleen langzamer ;)

ps: als je het over die screeny's op me site heb die staan ook niet op ze hoogste resolutie he ;)

Bewerkt: door Jacc0s
Link to comment
Delen op andere websites

over welke screeny's heb je het ???

Edit: ik heb helemaal geen screeny's gepost ;) ja 1 die staat boven aan ergens in deze topic . en sorry hoor zo is hoe het echt hoort ;) ! dat screeny van jou ziet er niet uit kijk al die randjes geen eens anti aliasing ofzo :|

Ik heb et over de screenies van je site waar je zo trots over deed.

De screeny die ik liet zien is bijna het mooiste hoe je GTA kunt krijgen, alleen Anit-Aliasing kan ietsies beter met een nieuwere vga.

Zeg nou niet dat mijn screeny er niet uit ziet en geen AA heeft, want dat is juist het geval bij de screenies op jouw site.

en als ik mijne op ze hoogst zet alles is het gewoon het mooist alleen hij draait onwijs sloom bij mij dan maar ik kan wel zien dat het niet mooier kan en zonder randjes. ik heb gewoon eigelijk betere video kaart dan jou alleen langzamer ;)

Dat klopt wel zo'n beetje ja....

Jij hebt/had een afgeklokte x600 met een aantal 'wat nieuwere' functies. Ik heb gewoon een gouwe ouwe. :puh:

Bewerkt: door LouNGeR
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...