lorenzo gta Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 (bewerkt) goedemorgen iedereen. ik heb ff snel gta san andreas op de computer geinstalleerd, in lelystad, ben hier een paar daagjes, dus nam ik maar een spelletje mee, als ik nu me handling wil veranderen werkt het niet, ik open me handling.cfg bestand met kladblok, zoek een goede handling op, plaats hem achter de auto die ik wil veranderen, druk vervolgend op kruisje en dan opslaan, dan komt er dit te staan: kan het bestand C:/program files/rockstar games/gta san andreas/data/handling.cfg niet maken controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd thuis heb ik dit probleem niet, wie kan mij helpen? alvast bedankt, groetjes lorenzo gta Bewerkt: 24 maart 2010 door lorenzo gta Reageren
Beagle Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Probeer: Het bestand als administrator uitvoeren als je op Vista/7 werkt. Het bestand te kopiëren naar je bureaublad, daar aanpassen en terug plakken op de juiste plek. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Heb je toevallig je GTA nog open staan? Want dan lukt het niet omdat het bestand in gebruik is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.