Gtaivtje Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Hoe moet je bij samp 0.3 deuren op slot doen? Alvast bedankt Reageren
Smithie Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Hangt af op welke server je zit. Type op de server /help of /commands. Je kan niet op elke server locken.. Geen help of command ? Vraag het dan aan anderen in de server. Reageren
dmbekker Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 probeer deze (ook als je niet in je auto zit /lock /carlock /lockcar /vehiclelock /lockvehicle Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Ik heb je vorige topic ook al verplaatst naar het goede forum, het lijkt me dat dat een goede les is.. Wederom verplaatst uit SA: General Reageren
Gtaivtje Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Ik heb je vorige topic ook al verplaatst naar het goede forum, het lijkt me dat dat een goede les is.. Wederom verplaatst uit SA: General het spijt me en bedankt allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.