Synchro Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Ik heb een probleem.Het komt telkens terug als ik mij computer opstart. Ik druk op Bericht Sluiten en dan Niet verzenden maar dan komt het weer terug van Bericht Sluiten en zo telkens opnieuw... 1st 2de En dan Terug opnieuw die sh*T Reageren
Timos Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Heb je iets verwijderd van je harde schijf ofzo? Iets met Win32? Reageren
Synchro Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Heb je iets verwijderd van je harde schijf ofzo? Iets met Win32? Nee, niet dat ik weet. Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 mss moet je een systeemherstel opstarten kan eventuele problemen oplossen Reageren
andyman Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Nou, als het echt niet lukt en niemand wet het, moet je je computer helemaal opnieuw installeren, en het kan trouwen ook nog een of ander virus zijn want ik had ook zoiets...maar ik denk het niet, maarjah anders zal je toch denk ik je computer opnieuw moeten doen helaas:( Reageren
Synchro Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Nou, als het echt niet lukt en niemand wet het, moet je je computer helemaal opnieuw installeren, en het kan trouwen ook nog een of ander virus zijn want ik had ook zoiets...maar ik denk het niet, maarjah anders zal je toch denk ik je computer opnieuw moeten doen helaas:( Dat heet Formatteren... Ik krijg het 10 keer per dag! daarvoor ga ik mijn pc niet formatteren :lol: (na elkaar) Ik wil gewoon een oplossing dat dat weg doet! Reageren
Silverwing Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Vraag het aan een deskundige of een kennis die er veel van weet. Die zullen je wel verder kunnen helpen. Als je zelf iets ga verwijderen wie weet wat er dan kan gebeuren. Reageren
andyman Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 Ik heb eventjes wat gezocht en de oorzaak zou KUNNEN zijn: "Surfright" van Hitman Pro. Ik hoop voor je dat het daar aan ligt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.