Guardian1980 Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Van het voeteneind gezien lig ik aan de linkerkant en m'n vrouw rechts. Weet niet meer waarom, maar zo is het al ruim 7 jaar. Reageren
Pesimist Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 ik lig niet ik sta:cya:nee geintje meestal lig ik in het midden of ik rol perongeluk uit mn bed:duh: Reageren
Wesley Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Ik lig altijd anders in mijn bed, soms ook wel es helemaal schuin(kan gelukkig ook wel met 2-pers.bed) Zolang ik maar lekker lig. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Meestal in het midden. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 In het midden (ben bijna zo breed als het hele bed) Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Op mijn rechterzij naar de linkerkant toe (vanuit als je voor het bed staat). Op de een of andere manier heb ik een tik dat ik altijd naar de deur moet kijken. Perfect hetzelfde als ik. En voor mij geeft het kijken naar de deur een veiliger gevoel. Reageren
Sandra Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Als m'n vriend bij me slaapt, slaap ik aan de rechterkant vanuit voeteneind gezien. Als ik alleen slaap, dan verschilt het vaak: Dan weer rechts, dan weer links, dan weer in het midden, dan weer overdwars en dan weer diagonaal.. Dat kan met een 2 persoonsbed. Oh, en als ik bij hem slaap, slaap ik in zijn bed (1 persoons) en slaapt hij op een matras op de grond. Of soms komt hij naast me liggen als hij daar zin in heeft. Reageren
Tomeken Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 In het midden (ben bijna zo breed als het hele bed) Dan heb jij een heel smal bed, of euh, jij bent heel breed ^^ En ik, euh, aan de onderkant Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Dan heb jij een heel smal bed, of euh, jij bent heel breed ^^ Dat laatste idd Reageren
PowerPats Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 In het midden met mijn gezicht naar de deur toe, Wil natuurlijk niet door een inbreker doodgestoken worden. Zo kan ik in ieder geval zien of er een insluiper naar me toe komt. Jaja als ik in bed lig heb ik rare gedachten in mijn hoofd. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 In het midden met mijn gezicht naar de deur toe, Wil natuurlijk niet door een inbreker doodgestoken worden. Zo kan ik in ieder geval zien of er een insluiper naar me toe komt. Speel nog maar veel GTA Reageren
moechy Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Meestal als ik normaal slaap vanuit het voeteinde gezien links. Ben ik dronken of high slaap ik rechts. Vraag me niet waarom xD. Reageren
Wienish Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 dwars over het midden.. o.O Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 (bewerkt) Daar dus ongeveer Meestal links, en ik lig ook, zoals vele hier blijkelijk, liever naar de deur toe . Bewerkt: 25 maart 2010 door Hearv94 Reageren
Kryziek Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Ik lig vaak met me (vanaf voeteneinde gezien) voeten rechts en hoofd links. Maw dwars, ik ben altijd al dwars geweest. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.