GeenNaam Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 ik slaap in het midden (eenpersoonsbed) en dan word ik op grond wakker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Ik lig altijd links daar is de muur en daar is donkerder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2010 Allebei. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2010 (bewerkt) Ik heb opzich een best groot 1 persoons bed en ik lig meestal tegen de muur aan. oftewel rechts Ik vind het niet zo fijn om links te liggen omdat ik dan altijd wakker word op de vloer met een pijnlijke rug en koppijn Dotz: wat een onzin je moet toch echt slapen Bewerkt: 30 augustus 2010 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Ik heb 2 bedden. Een tweepersoonsbed, en dan slaap ik in het midden. En een 1 persoonsbed, en dan slaap ik rondjes volgens mij... Ik rol echt de hele nacht door, dus binnekort maar nieuw matras kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2014 Rechts, omdat ik links meestal veel stuff heb liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2014 In de linkerkant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2014 Midden. Ruimte en die moet je gebruiken ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2014 Geen idee. Ik doe rare dingen in m'n slaap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2014 Aan mijn kant . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 Heb een redelijk groot eenpersoonsbed. Op de een of ander manier heb ik altijd de neiging om meer aan de rechterkant van dat bed te liggen. Nadeel is dan wel dat je een grote kans hebt om je hoofd te stoten als je slaapdronken bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 Ik slaap nooit, ik heb geen bed. Ik gebruik Red Bull. Dan kun je meer uit je leven halen om dat je meer wakker bent. Echt een aanrader, heeft iemand anders ook dergelijke ervaringen? Tijdens mijn manische episodes wel, maar dan heb ik geen Red Bull nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 Midden, eenpersoonsbed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustHano Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 Zelfde als met Erwin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 Heel vaak rechts. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.