Jump to content

Filmpje Lamborghini in Gta IV


K1pc0rn

Recommended Posts

kijk mijn lamborghini in Gta IV

ziet er wel vet uit dus post hem maar effe

Ziet er erg leuk uit maar zeg niet dat het van jou is terwijl jij het dus niet hebt gemaakt.

Dit soort dingen kun je trouwens ook beter plaatsen in dit topic: Klik

En die heb jij helemaal zelf gemaakt?

Ik neem aan van niet want dit staat in de youtube beschrijving: My Lamborghini in Gta IV. made by MaasMaas

Link to comment
Delen op andere websites

Wat boeit het nu toch of hij nu kan rijden of niet? :ch:

Ok, het ziet er allemaal wel goed uit, maar ik merk wel precies dat de kleuren wat matjes zijn :$ .

Hij rijdt misschien niet al te best maar het ziet er toch wel goed uit?

(Doe het anders zelf beter...)

Link to comment
Delen op andere websites

(1: Er staat eenzelfde Lambo bij een filmpje of 2 eronder...)

2: Moeite met stoeprandjes? Bij 0.21 eerst de voorbumper, en dan de achterbanden ook nog eens bij 0.23 t/m 0.26 :puh:

De auto ligt veel te laag, dus al had je hem zelf gemaakt, wat je niet hebt maar goed, dan moet je hem hoger van de weg leggen of de collision aanpassen zodat hij de stoepranden niet raakt. :7

Vind het niet zo'n goed filmpje eigenlijk.. Let wat meer op je rijstijl tijdens het rijden, en film het daarna in Video Editor met een goede camerastand, want dit rijd geen ene meter. Als je je onder het rijden de hele tijd met de camera bezig houdt kun je je totaal niet op de weg letten.

Link to comment
Delen op andere websites

En sorry dat ik het zeg, maar behalve dat je slecht rijd is het filmpje ook gewoon niet boeiend. Niemand zit te wachten op een filmpje van iemand die een beetje rond scheurt in z'n Lambo terwijl er niks gebeurt....

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...