Galiorix Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 (bewerkt) Dit is misschien anders dan de gebruikelijke shizzle die je hier tegen komt, maar dat is misschien juist goed. Hier zit al ruim 10 uur werk in, maar hij is nog lang niet af. Bewerkt: 25 maart 2010 door Galiorix Reageren
Flokkert Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Dit is misschien anders dan de gebruikelijke shizzle die je hier tegen komt, maar dat is misschien juist goed. Hier zit al ruim 10 uur werk in, maar hij is nog lang niet af. lol Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Is wel grappig, maar die kinderstemmen en msn geluidjes zijn best irritant Reageren
iefen Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 ik zie hier de nieuwe vcp action essentials, dan zie ik trapcode particular met een "cloud" en dan dat glas dat kapot gaat, dat vind ik het bruutst Reageren
Dieko Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Heel mooi gemaakt! After effects? 10 uur vind ik wel beetje teveel. Ik wil wel helpen. Heb namelijk een hele collectie met effecten. Reageren
iefen Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 ik heb ook veel shit, bijna alle vcp effecten enz. inc optical flares Reageren
Djmaddox Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Ziet er leuk uit Galiorix, alleen is het geluid een beetje nepjes. Of is het een gesilenced wapen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2010 (bewerkt) Heel mooi gemaakt! After effects? 10 uur vind ik wel beetje teveel. Ik wil wel helpen. Heb namelijk een hele collectie met effecten. Het was een pokke werk om die auto goed te masken, de andere auto te tracken, alles met dat glas te doen en dan nog het vuur. Het was misschien iets minder, maar het zal niet veel gescheeld hebben. Maar het is inderdaad Action Essentals 2 in 2K kwaliteit, Particular en wat random stuff van mezelf. Maar dit is gewoon oefening, ik heb het nog lang niet helemaal onder de knie en ik moet nog wennen aan de work flow van After Effects. Bewerkt: 13 april 2010 door Galiorix Reageren
jvj Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Het glas valt er te traag uit en die rook van die molotovcocktail ziet er fake uit als je er op let. Reageren
Isic Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Molotov cocktail? Volgens mij is het gewoon raket hoor. Verder is het wel leuk gemaakt. Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Het glas valt er te traag uit en die rook van die molotovcocktail ziet er fake uit als je er op let. Moeilijk hè, positief denken? Reageren
Dieko Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Heel mooi gemaakt! After effects? 10 uur vind ik wel beetje teveel. Ik wil wel helpen. Heb namelijk een hele collectie met effecten. Het was een pokke werk om die auto goed te masken, de andere auto te tracken, alles met dat glas te doen en dan nog het vuur. Het was misschien iets minder, maar het zal niet veel gescheeld hebben. Maar het is inderdaad Action Essentals 2 in 2K kwaliteit, Particular en wat random stuff van mezelf. Maar dit is gewoon oefening, ik heb het nog lang niet helemaal onder de knie en ik moet nog wennen aan de work flow van After Effects. Ik ben nu ook aan het experimenteren, alleen heb ik niet de geschikte pc. Reageren
Hayte Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 (bewerkt) Het glas valt er te traag uit en die rook van die molotovcocktail ziet er fake uit als je er op let. Moeilijk hè, positief denken? Moeilijk hé, kritiek? Ik vind het vuur wel mooi gemaakt, alleen vind ik het een beetje apart dat je wapen geluiden hoort, maar nergens iets ziet gebeuren. Ook die raket achtig iets vind ik een beetje frapant en het glas valt inderdaad te langzaam. Vind het alleen nog wel mooi gemaakt, zou het zelf ook niet na kunnen doen. Vind het wel vet hoe het busje naar beneden "valt" wanneer de raket achtig iets erop valt. Bewerkt: 17 april 2010 door Hayte Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Ziet er wel grappig uit, ik had alleen graag gezien dat toen die ene auto voorbij kwam dat hij toen ontplofte en die andere ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.