Dylann. Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Ewa mensen, Vandaag wou ik weer gta san andreas spelen op mijn pc In het begin ging het goed tot: Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? Mvg Dylann. Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Als je dit vastgeplakte topic even had bekeken of de zoekfunctie had gebruikt, had je aan de resultaten wel kunnen zien dat dit een veelvoorkomend euvel is. Je kan proberen je disc een beetje schoon te maken met een licht vochtig, zacht doekje. Anders zit er helaas niets anders op dan een nieuwe te kopen. Reageren
Dylann. Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Als je dit vastgeplakte topic even had bekeken of de zoekfunctie had gebruikt, had je aan de resultaten wel kunnen zien dat dit een veelvoorkomend euvel is. Je kan proberen je disc een beetje schoon te maken met een licht vochtig, zacht doekje. Anders zit er helaas niets anders op dan een nieuwe te kopen. Ok bedankt om het te zeggen btw Ik ben er over geweest met een zacht licht doekje En hij doet het hij laadt nu goed Bedankt voor de advies ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.