Indycar series Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Ik wou weer eens een nieuwe signature, na de lange tijd dat ik mijn huidige al gebruik. Mijn huidige gaat naar mijn profiel, dus daar zullen ook die namen nog blijven staan. Maar over mijn nieuwe signature: Type: Signature Stijl: Grootte: 500x150 Voorbeeld: Ik kon geen goed voorbeeld vinden Tekst: Indycar series, in de lettertype zoals op de zijkant staat(De DC in het wit) : Klik hier of Hier Rand: Geen Kleuren: Hoeft niet, ik wil alleen dat plaatje in die grootte en de tekst erop. Ik zou ook niet eens een mooie kleurencombinatie weten met zwart/wit/groen Render (optioneel): Klik hier voor de Afbeelding Extra (optioneel): Ik hoef eigenlijk alleen het plaatje op grootte 500x150 pixels, en mijn naam rechtsonderin. Alvast bedankt, Indycar series
jellemuis Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 (bewerkt) ik wil wel wat proberen maar mag ik ook deze of deze gebruiken als plaatjes? want ik vind die ene die jij het liefst wil een beetje moeilijker toe te passen, maar wil je 1 auto of is het goed als ik er 2 op zet? ik kan het ook met 1 auto maken.. dus zeg het maar mag ik je naam ook links neerzetten, oftewel gewoon ergens in een hoek? ik heb nu wat gemaakt, er zit een rand omheen, dat vind ik er beter uitzien en je naam staat ergens anders, ik kan het altijd nog veranderen.. dus zeg het maar als hij niet goed is, maar vertel dan wel wat er veranderd moet worden. [img=http://img708.imageshack.us/img708/3682/indysig.jpg] Bewerkt: 29 maart 2010 door jellemuis
Indycar series Geplaatst: 31 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Ziet er erg goed uit, echt bedankt!!! Die rand etc. is niet zo'n probleem, ik wist niet of het echt mooier was maar jij bewijst het!! Maar zoals ik al zei, hij is super gelukt!!
jellemuis Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 (bewerkt) Ziet er erg goed uit, echt bedankt!!! Die rand etc. is niet zo'n probleem, ik wist niet of het echt mooier was maar jij bewijst het!! Maar zoals ik al zei, hij is super gelukt!! Graag gedaan hoor, helemaal leuk om te merken hoe blij iemand er mee is en zet mijn naam ook maar als steun bij je oude sig.. Een familielid is 2 weken terug overleden aan kanker, dus ik ben ook tegen schelden met ziektes Bewerkt: 31 maart 2010 door jellemuis
Recommended Posts