Dakendak Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Als er Game for Windows op het doosje van een spel staat, wilt dat dan zeggen dat het alleen op een Windows draait, of ook op een Mac, ... Reageren
TomFurga Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Als er Game for Windows op het doosje van een spel staat, wilt dat dan zeggen dat het alleen op een Windows draait, of ook op een Mac, ... Alleen op Windows. Reageren
Deluxo Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Ik heb ergens gelezen dat hij ook prima op een Mac draait. Maar het lijkt me toch dat hij alleen op Windows werkt. Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Ik heb ergens gelezen dat hij ook prima op een Mac draait. Maar het lijkt me toch dat hij alleen op Windows werkt. Je kan op een mac alleen maar games draaien die oorspronkelijk bedoelt zijn met een emulator of bijvoorbeeld Bootcamp. Out of the box werkt het gegarandeerd niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.