Jochemd Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Hoi, Ik was een commando van iemand anders aan het converteren naar DCMD (omdat hij zelf nog met strcmp werkt) en nu kreeg ik een vreemd probleem. Hier is de lijn van het DCMD commando... dcmd(pcommands,9,cmdtext); En hier de error: C:\Users\Jochem\Documents\Roleplay\gamemodes\roleplay.pwn(1241) : error 035: argument type mismatch (argument 1) Ik snap hier niet van en ik weet ook niet hoe ik dit moet fixen. Iemand anders misschien? Groeten, Jochem Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Hoi, Ik was een commando van iemand anders aan het converteren naar DCMD (omdat hij zelf nog met strcmp werkt) en nu kreeg ik een vreemd probleem. Hier is de lijn van het DCMD commando... dcmd(pcommands,9,cmdtext); En hier de error: C:\Users\Jochem\Documents\Roleplay\gamemodes\roleplay.pwn(1241) : error 035: argument type mismatch (argument 1) Ik snap hier niet van en ik weet ook niet hoe ik dit moet fixen. Iemand anders misschien? Groeten, Jochem Je moet het command zelf ook maken dus: dcmd_pcommands(playerid, params[]) { #pragma unused params return 1; } Dit niet in een public zetten!! anders krijg je weer errors Reageren
Jochemd Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Hoi, Ik was een commando van iemand anders aan het converteren naar DCMD (omdat hij zelf nog met strcmp werkt) en nu kreeg ik een vreemd probleem. Hier is de lijn van het DCMD commando... dcmd(pcommands,9,cmdtext); En hier de error: C:\Users\Jochem\Documents\Roleplay\gamemodes\roleplay.pwn(1241) : error 035: argument type mismatch (argument 1) Ik snap hier niet van en ik weet ook niet hoe ik dit moet fixen. Iemand anders misschien? Groeten, Jochem Je moet het command zelf ook maken dus: dcmd_pcommands(playerid, params[]) { #pragma unused params return 1; } Dit niet in een public zetten!! anders krijg je weer errors Die had ik ook gemaakt. Dat is nu juist het probleem. EDIT: Probleem al opgelost. Er stond een foutje in dcmd_pcommands. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.