Jump to content

GTA IV: Ik kan niet online


Sreimund

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik heb dus een tijdje geleden GTA: IV gekocht met onder andere de bedoeling dat ik ermee online kan gaan met een paar vrienden. hoewel ik, na het maken van meerdere accounts nog steeds dezelfde error krijg(let wel, dit is de PC versie)

http://img411.imageshack.us/img411/4809/windowsliveerror.jpg

Mijn computer kan het spel prima aan en offline loopt het spel vlekkeloos, maar ik heb weinig informatie kunnen vinden(ook niet via google) en als ik probeer FAQs of dergelijke te vinden bij rockstar/windows live zelf kom je terecht bij het meest ingewikkelde zooitje wat gelijk staat aan een wikipedia pagina waar duidelijk weinig moeite aan is besteed om iemand met problemen daadwerkelijk te helpen. ik hoop dat iemand me hier kan helpen.

een mogelijke oplossing is misschien dat iemand anders de account voor me maakt maar ik weet niet of de regio word geweigert vanwege de postcode op mijn account of daadewerkelijk de locatie/router problemen.

in ieder geval hoop ik dat iemand me met dit probleem kan helpen en alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Multiplayer problemen horen thuis in het multiplayer forum. ;)

Ben je van de copy / paste afdeling...?! Ik zie overal die zelfde tekst staan. Miss een rare gedachte maar: dit is toch het GTA IV multiplayer forum??? Niet zo'n gekke gedachte toch dat mensen hun multiplayer vragen hier plaatsen... Miss zou je een poging kunnen doen om wat vragen te beantwoorden ipv telkens dezelfde zinloze tekst te kalken.

Link to comment
Delen op andere websites

Multiplayer problemen horen thuis in het multiplayer forum. ;)

Ben je van de copy / paste afdeling...?! Ik zie overal die zelfde tekst staan. Miss een rare gedachte maar: dit is toch het GTA IV multiplayer forum??? Niet zo'n gekke gedachte toch dat mensen hun multiplayer vragen hier plaatsen... Miss zou je een poging kunnen doen om wat vragen te beantwoorden ipv telkens dezelfde zinloze tekst te kalken.

Wss stond dit topic in een ander sub forum, daarom heeft hij hem verplaatst naar het multiplayer forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Multiplayer problemen horen thuis in het multiplayer forum. ;)

Ben je van de copy / paste afdeling...?! Ik zie overal die zelfde tekst staan. Miss een rare gedachte maar: dit is toch het GTA IV multiplayer forum??? Niet zo'n gekke gedachte toch dat mensen hun multiplayer vragen hier plaatsen... Miss zou je een poging kunnen doen om wat vragen te beantwoorden ipv telkens dezelfde zinloze tekst te kalken.

Wss stond dit topic in een ander sub forum, daarom heeft hij hem verplaatst naar het multiplayer forum.

Dan hij of zij.. of het... het niet zo verwarrend moeten maken....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...