GTAgangsta Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik zou wel een paar schoenen willen ontwerpen en bestellen op de website van Nike (Nike iD). Heeft iemand anders hier ervaring mee gehad? Vallen Nike schoenen ook niet altijd kleiner uit? Want ik heb maat 43, en heb in een winkel een keer Nike-schoenen gepast die maat 45 waren, omdat maat 43 te klein was van die schoen. EDIT: Sorry voor de dubbelpost, ging per ongeluk.. Bewerkt: 25 maart 2010 door GTAgangsta Reageren
LSDesign Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 (bewerkt) Je kunt gewoon naar de site gaan, een schoen uitkiezen en ontwerpen. Daarna kun je ze bestellen. Ik heb zelf Nike's gehad en die vielen in ieder geval niet klein uit. PS. Ik heb al iets van twintig Nike AirMax ontworpen. Alleen willen mijn ouders ze niet betalen . En ik zelf spaar voor een nieuwe computer. Bewerkt: 26 maart 2010 door LSDesign Reageren
Sprunk Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Kies op die site dan gewoon eerst een model schoen uit, en ga dan stiekem eerst naar een winkel waar ze dat model schoen verkopen om de goede maat op de meten. Zo weet je zeker dat je de goede maat besteld. Reageren
Puma Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Kies op die site dan gewoon eerst een model schoen uit, en ga dan stiekem eerst naar een winkel waar ze dat model schoen verkopen om de goede maat op de meten. Zo weet je zeker dat je de goede maat besteld. Let er wel op dat je het goede type schoen past. Maatje 45 BB (BasketBall) wil nog wel eens groter/kleiner uitvallen dan bijvoorbeeld maatje 45 SB (SkateBoarding). "Stiekem" gaan passen is er niet bij, want die winkel kan je toch niet verplichten om ze te kopen en je kent die mensen toch niet. Het leukst is om 't ze gewoon recht in 't gezicht te zeggen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.