Kloep Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Dan andere series, zoals NCIS. Reageren
RS-modder Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Maar is er echt geen programma die iets dergelijks kan? Reageren
Kloep Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Nee helaas, aan dit soort onduidelijke foto's heb je niks. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 (bewerkt) Beetje slechte foto's. En nog even terug te komen op het CSI verhaal.. Het NFI het Nederlands Forensisch Instituut heeft eens gezegd dat CSI het dichtst tot de realiteit komt. Denk daar maar is over na. Het dichtst bij de realiteit kan nog steeds kilometers verwijderd zijn van de realiteit. Serieus, als een detail er niet is, is het er gewoon niet, no matter what die CSI lui over die foto heen laten lopen.Terwijl je in CSI die details soms wel eens alsnog ziet opdoemen. Verbaasd me trouwens dat CSI degene zou zijn die het dichtste bij komt, ik vind series als Daziel & Pascoe (BBC series) over het algemeen veel realistischer overkomen. Bewerkt: 6 augustus 2010 door KillerZero86 Reageren
Cylas Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Bij een forensisch instituut hebben ze natuurlijk wel de programma's om beelden scherper te maken, maar ik denk dat dit inderdaad ook niet mogelijk (net als velen maar moest ff dat eerste stukje zeggen) Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Haha de eerste foto lijkt wel of ze voor een hek bidden want achter het hek ligt goud en ze bidden voor: Sesam open u! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.