gtafreak200 Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 (bewerkt) Ik heb gta london 1969 de cd voor de pc en ook de cd van gta 1. Ik heb gta london 1961 gewondload via de site van rockstar. Gta 1 doet het wel, maar als ik gta london 1961 wil starten doet hij het niet als ik new game wil aanklikken staat er dat de cd niet aanwezig is terwijl hij wel gewoon in mij pc zit. Dit probleem heb ik bij beide delen van gta london. Wie heeft dit ook gehad en weet hoe ik het kan oplossen? Bewerkt: 28 maart 2010 door gtafreak200 Reageren
multigta Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Ik heb gta london 1969 de cd voor de pc en ook de cd van gta 1. Ik heb gta london 1961 gewondload via de site van rockstar. Gta 1 doet het wel, maar als ik gta london 1961 wil starten doet hij het niet als ik new game wil aanklikken staat er dat de cd niet aanwezig is terwijl hij wel gewoon in mij pc zit. Dit probleem heb ik bij beide delen van gta london. Wie heeft dit ook gehad en weet hoe ik het kan oplossen? Het kan zijn dat jouw cd van gta londen kapot is, bijv. krassen. Het beste is om de cd te branden (kopiëren). Dan kan je hem als het goed is wel weer spelen. En misschien heb je bij de download iets verkeerd gedaan. Of jouw besturingssysteem is te nieuw. Als je windows XP, Vista of Windows 7 hebt, lukt het spelletje helaas niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.