Jump to content

Geen muis + crash

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ewa mensen

Ik zit hier met een probleem dat ik geen gta meer kan spelen

Het zit zo

Steeds als ik GTA San Andreas of Vice city ofso wil starten doet alles het nog intro enzo

tot ik bij het menu ben, kan ik niet met mijn muis klikken. Ik kan nu alleen maar met de pijltoetsen en met de enter navigeeren

Dit is erg rottig omdat ik geen gta kan doen, als ik op load game doe met de enter enz.. komt er zwart beeld en dan moet ik ctrl alt del doen om de spel wegtehalen

Weet misschien 1 van jullie hoe ik dit kan oplossen en gewoon met de muis kan klikken en niet met de pijltoetsen en de enter

MvG

Dylann.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Titel aangepast, verplaatst naar SA: Technische problemen.
Geplaatst:

Heb je Vista? Ik heb dit probleem soms ook, alleen lost het probleem bij mij op door het nog eens opnieuw op te starten. Je kunt ook proberen om het VC of SA als administrator te openen, of (via eigenschappen) de compabiliteitsmodus aan te passen.

Geplaatst:

Heb je Vista? Ik heb dit probleem soms ook, alleen lost het probleem bij mij op door het nog eens opnieuw op te starten. Je kunt ook proberen om het VC of SA als administrator te openen, of (via eigenschappen) de compabiliteitsmodus aan te passen.

Ik heb vista ja, en bij mij lukt het ook als ik steeds opnieuw opstart. omdat is steeds te doen is dit erg klote

Bij mijn andere account op de laptop lukt gta wel! erg vreemd bij eigenschappen en dan compabilteitmodus geeft die dit aan:

2uesos1.jpg

dit moet niet tog?

Geplaatst:

Zoals duidelijk te lezen is in de Readme.txt van het spel dien je GTA: San Andreas te installeren en te starten met administrator privileges. Meer informatie hierover m.b.t. Windows Vista is te lezen in het vastgeplakte topic Lees dit eerst!. Ik raad je stellig aan dat topic en de desbetreffende post even goed door te lezen.

PS Dat je de enige (admin) account bent op je PC betekent nog niet dat elk programma met Administartor-rechten wordt gestart, dit dien je apart aan te geven. Bij voorkeur in de snelkoppeling.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...