Dylann. Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 (bewerkt) Ewa mensen Ik zit hier met een probleem dat ik geen gta meer kan spelen Het zit zo Steeds als ik GTA San Andreas of Vice city ofso wil starten doet alles het nog intro enzo tot ik bij het menu ben, kan ik niet met mijn muis klikken. Ik kan nu alleen maar met de pijltoetsen en met de enter navigeeren Dit is erg rottig omdat ik geen gta kan doen, als ik op load game doe met de enter enz.. komt er zwart beeld en dan moet ik ctrl alt del doen om de spel wegtehalen Weet misschien 1 van jullie hoe ik dit kan oplossen en gewoon met de muis kan klikken en niet met de pijltoetsen en de enter MvG Dylann. Bewerkt: 27 maart 2010 door _KoE_Mzungu Titel aangepast, verplaatst naar SA: Technische problemen. Reageren
vice Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Heb je Vista? Ik heb dit probleem soms ook, alleen lost het probleem bij mij op door het nog eens opnieuw op te starten. Je kunt ook proberen om het VC of SA als administrator te openen, of (via eigenschappen) de compabiliteitsmodus aan te passen. Reageren
Dylann. Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Heb je Vista? Ik heb dit probleem soms ook, alleen lost het probleem bij mij op door het nog eens opnieuw op te starten. Je kunt ook proberen om het VC of SA als administrator te openen, of (via eigenschappen) de compabiliteitsmodus aan te passen. Ik heb vista ja, en bij mij lukt het ook als ik steeds opnieuw opstart. omdat is steeds te doen is dit erg klote Bij mijn andere account op de laptop lukt gta wel! erg vreemd bij eigenschappen en dan compabilteitmodus geeft die dit aan: dit moet niet tog? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Zoals duidelijk te lezen is in de Readme.txt van het spel dien je GTA: San Andreas te installeren en te starten met administrator privileges. Meer informatie hierover m.b.t. Windows Vista is te lezen in het vastgeplakte topic Lees dit eerst!. Ik raad je stellig aan dat topic en de desbetreffende post even goed door te lezen. PS Dat je de enige (admin) account bent op je PC betekent nog niet dat elk programma met Administartor-rechten wordt gestart, dit dien je apart aan te geven. Bij voorkeur in de snelkoppeling. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.