Jump to content

[NEW][300€] KillerZero86


KillerZero86

Recommended Posts

Budget: €300,-

Doel: Internetten, Word en af en toe San Andreas.

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: samengesteld

Benodigde randapparatuur: toetsenbord, muis

Besturingssysteem: heb ik zelf (Win 7)

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: 500Watt voeding, DVD speler (zwart, IDE)

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: nope, gewoon wat volgens jullie het beste is.

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf

Extra koeling (voor overklokken)?: nee.

Ik heb ook nog een HD van 500 GB (SATA), maar ik zou graag een kleinere snelle harde schijf voor Windows hebben. Oh, en als een IDE apparaat erbij hangen echt niet lukt dan ook maar een nieuwe DVD speler. Het liefst zou ik er ook nog een brander bij hebben, als dat binnen het budget past.

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is geen groot budget, dus een snelle harde schijf voor boten (een SSD dus) kun je op je buik schrijven.

Je kan het beste kijken naar een Athlon II X2 Dual Core en een goedkoop moederbordje, een videokaart van maximaal 80 euro, dan kun je prima internetten of SA spelen. Meer moet je er dan ook niet van verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, dan wacht ik nog wel eventjes. Ben van plan na de zomervakantie voor school een hele goede laptop te kopen, gooi ik hier ondertussen wel even 7 tegen de laagste instellingen op.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat jij vroeg om een PC waarmee je GTA IV kan spelen voor dat budget. Daarop antwoorde ik dat de goedkoopste pc waarmee je GTA IV nog redelijk mee kan spelen die was. Aangezien de KIllerZero in dit geval niks expliciets over GTA IV zei, is die samenstelling hier dus niet echt van belang.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er niet genoeg verstand van ben ik bang, maar ik vind dat ding er uit zien als een prima computer. Hoe dan ook: ik begin deze nu toch wel heel erg zat te worden, toch maar wel een nieuwe dus.

Zou het helpen wanneer ik het budget optrek naar 400 euro en er geen toetsenbord of muis meer bij wil? De computer gaat vooral gebruikt worden om veel (heel veel) lichte programma's naast elkaar te draaien, een echt multi-tasking ding dus. Ik heb nog een 500W voeding en een SATA HD dus dat mag uit de configuratie gehouden worden en alleen een DVD brander erbij lijkt me prima. Zou dat gaan lukken, denken jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Hangt er van af wat je met lichte en veel programma's bedoelt. Ik kan bijvoorbeeld met een simpele Pentium D gewoon firefox, muziek speler, msn, eventueel photoshop, etc. in de achtergrond draaien.

De computer die ik heb gepost was eigenlijk het maximale voor dat budget.

Link to comment
Delen op andere websites

Jawel, maar nogmaals, wat versta je onder lichte programma's, en heel veel?

Overigens is mijn samenstelling op een AM3 moederbord gemaakt die nieuwer is dan 775, ook raakt het socket 775 op zijn eind.

Link to comment
Delen op andere websites

Browsers, MSN, Windows Media Player, San andreas.. Ik draai normaal gesproken heel veel van dat soort programma's naast elkaar en deze computer trekt dat niet lekker.. Ik zoek er dus eentje die dat wel goed kan. En niet alleen voor de rest van dit jaar, maar waarmee ik echt even vooruit kan.

Link to comment
Delen op andere websites

FireFox, MSN en WMP zijn niet veel programma's imo, wat je ook met een simpele dual-core kan doen. De C2Q is wel een mooie samenstelling, alleen past de grafische kaart veel minder bij de processor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...