Jump to content

[NEW][300€] KillerZero86


KillerZero86

Recommended Posts

Het punt is dat ik over het algemeen 15 tabbladen open heb staan, msn twee maal, WMP en dan ook nog word oid.. en dan trekt ie het niet meer. ik heb trowuens toch ook geen hele krachtige graka nodig, want zulke hoge grafische dingen was ik niet van plan te gaan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar mocht je in de toekomst van plan zijn een spel te spelen, gaat dit op de C2Q samenstelling veel minder dan op de x3.

Maar 15 tabbladen, 2x MSN, WMP en Word zijn niet zulke zware programma's... Als ik met mijn simpele Pentium D "al" 8 tabbladen (nooit meer geprobeert), 1x MSN (zie het nut er neit van in om er 2x te doen), Spotify (vergelijkbaar met een gratis iTunes), Word en Excel kan doen, dan zie ik niet waarom dat met een x3 niet zou lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Blijft het dan ook allemaal op maximale snelheid draaien? Bij mij werkt het opzich wel, twordt alleen laggy.. En als ik dan te veel wil loopt het compleet vast, maar dat terzijde.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik merk geen snelheidsverlies of wat dan ook. Als ik de Windows side bar ding moet geloven gebruik ik nu, met 4 tabbladen, 1x MSN en muziek, maximaal 20% van mijn CPU, en 60% van mijn RAM (Windows Vista Home Premium 64-bits op 2GB aan RAM, dus op een 32-bits Windows 7 samenstelling is dit waarschijnlijk lager).

Link to comment
Delen op andere websites

Maar mocht je in de toekomst van plan zijn een spel te spelen, gaat dit op de C2Q samenstelling veel minder dan op de x3.

Ik denk dat je niet veel verschil zult merken tussen de Q8200 en de X3 720 op stock snelheden. De 720 heeft het voordeel van een hogere kloksnelheid, terwijl de Q8200 een extra core heeft. Niet dat ik het oude LGA775 platform (dat van de C2Q) aan zou raden, het is immers uitgefaseerd en er komen dus geen nieuwe producten meer voor uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...