MegaPilot Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Hey, ik ben in het bezit van een 2 euro stuk van Louis Braille, kan ik hier munt uit slaan en deze dus voor een hogere prijs verkopen of niet? Alvast bedankt voor de info. Mvg, Brecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Als ik 't zo bekijk is die munt net 3 euro waard :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Een hogere prijs kan ik ook niet vinden dan 2,95.. Maar die munt is ook uit 2009. Ik heb trouwens een Nederlandse herdenkingsmunt en dacht dat die ook zeldzaam was, niet dus... :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Moet je paar jaartjes bewaren.. 10 of 20 ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Een hogere prijs kan ik ook niet vinden dan 2,95.. Maar die munt is ook uit 2009. Ik heb trouwens een Nederlandse herdenkingsmunt en dacht dat die ook zeldzaam was, niet dus... :$ Die heb ik wel zo vaak in me handen gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.