Casss Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Hallo iedereen, ik vond tijd dat ik eens mij eigen orginele signature moest hebben, alleen heb ik niet zo'n ervaring met photoshop. Ook wil ik een irritante smiley omdat ik ook altijd zulke irritante smileys voor me neus krijg, dus ik wil een eigen orginele, erg irritante smiley. Type: Signature Stijl: Een balkje waar normaal bijvoorbeeld op staat: Windows 7 user/Intel Core 2 Duo user Grootte: Zelfde grootte als 1 userbar in het voorbeeld Voorbeeld: http://www.therobpage.com/blog/wp-content/uploads/2008/10/robs-userbar.jpg Tekst: In plaats van wat normaal bijvoorbeeld op staat: Windows 7 user/Intel Core 2 Duo user wil ik : Moet ik hier wat invullen? in het zelfde lettertype als ik het voorbeeld Rand: Zelfde rand als in het voorbeeld Kleuren: Rustige kleuren Render (optioneel): Zelfde render als ik voorbeeld Extra (optioneel): Ik wil onder dat balkje nog een tekst in het zelfde lettertype als bij het voorbeeld: PM me een leuke korte tekst, dan komt die in mijn signature Type: Smiley Stijl: Erg irritant Grootte: Zie voorbeeld Voorbeeld: Tekst: Geen Rand: Geen Kleuren: Irritante kleuren Render (optioneel): Zie voorbeeld Extra (optioneel): Jullie mogen er ook gewoon eentje zoeken Reageren
Cabyon Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Wacht even, ik snap het niet. Als ik het goed begrijp wil je een signature in de stijl van een userbar? Reageren
Casss Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 (bewerkt) Wacht even, ik snap het niet. Als ik het goed begrijp wil je een signature in de stijl van een userbar? Ja, met de tekst: Moet ik hier wat invullen? PS: Die sig van Kryziek is mooi. Die jij hebt gemaakt! Bewerkt: 27 maart 2010 door Gta-kneusje Reageren
Casss Geplaatst: 29 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 (bewerkt) BanaanDaan heeft een hele mooie signature voor me gemaakt ik heb deze een beetje bewerkt in paint zodat het ook mijn avatar kan zijn Bewerkt: 29 maart 2010 door Gta-kneusje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.