Jump to content

multiplayer


klimgorilla

Recommended Posts

Ja, nog steeds is de Multiplayer populair, maar voordat je het spel koopt. Kijk of je het aankan.

owke bedank voor je snelle reactie, mn nieuwe pc kan em zowieso aan =D

nogmaals bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dit KAN veranderen, op 16 april komen namelijk EfLC uit voor de PC en PS3 en ik denk dat er dan niet veel mensen meer op de gewone IV zullen spelen.

Tenzij deze geen geld hebben om EfLC te kopen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dit KAN veranderen, op 16 april komen namelijk EfLC uit voor de PC en PS3 en ik denk dat er dan niet veel mensen meer op de gewone IV zullen spelen.

Tenzij deze geen geld hebben om EfLC te kopen :puh:

Dat valt te bekijken, misschien wel wat minder mensen, maar San Andreas is nu ook al enkele jaren uit, en toch spelen er op dit moment nog 16547 mensen op SA:MP (en dan heb je ook nog MTA, ...). Het zal misschien iets minder druk worden, maar volgens mij zal GTA IV nog steeds door heel wat mensen gespeeld worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dit KAN veranderen, op 16 april komen namelijk EfLC uit voor de PC en PS3 en ik denk dat er dan niet veel mensen meer op de gewone IV zullen spelen.

Tenzij deze geen geld hebben om EfLC te kopen :puh:

Dat valt te bekijken, misschien wel wat minder mensen, maar San Andreas is nu ook al enkele jaren uit, en toch spelen er op dit moment nog 16547 mensen op SA:MP (en dan heb je ook nog MTA, ...). Het zal misschien iets minder druk worden, maar volgens mij zal GTA IV nog steeds door heel wat mensen gespeeld worden.

SAMP en GTA4MP zijn 2 verschillende games, EfLC is een uitbreiding op IV. Deze heeft nieuwe wapens, auto's, races en dm locaties. De mensen van IV dus daarom hoogstwaarschijnlijk overstappen op EfLC.

Link to comment
Delen op andere websites

Valt me soms wel op dat je in de multiplayer soms kleine foutjes ziet. zo was ik er gisteravond ook even in. en zag ineens dat je niet dood kon gaan. alleen als je overreden werd heel vaag was dat. even later logde ik opnieuw in en ineens was het weer normaal

Link to comment
Delen op andere websites

Valt me soms wel op dat je in de multiplayer soms kleine foutjes ziet. zo was ik er gisteravond ook even in. en zag ineens dat je niet dood kon gaan. alleen als je overreden werd heel vaag was dat. even later logde ik opnieuw in en ineens was het weer normaal

Dat kan als friendly fire off staat. Dan ga je niet dood als iemand je neerschiet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik word steeds van de multyplayer afgegooid na een tijdje spelen met de melding dat mijn pc te sloom is :?

terwijl dat echt niet zo is en ook zeer gemakkelijk aan de eisen van gta4 voldoe.

moet ik iets veranderen in mijn settings ofzo?

mvg neal

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...