NickyHendriks Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Even een vraagje... Waarom schieten de hulzen ook de loop uit? En natuurlijk kogel+huls in je gezicht? Je moet een kogel afvuren en een huls naar beneden laten vallen Ik vind het gewoon veel stoerder uitzien. Kogels die in het rond vliegen. Is er soms een manier om de kogels en hulzen te splitsen in dit programma? Ze staan onder elkaar welke bij elkaar horen (oude versie danwel) Reageren
jvj Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 (bewerkt) Een politieknuppel met onzichtbaar verborgen pistool. Bam! Ledematen vliegen in het rond met dit zwaar machinegeweer! Zo moet het met die kogels he? Bewerkt: 30 maart 2010 door jvj Reageren
FireFighter Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Een politieknuppel met onzichtbaar verborgen pistool. Bam! Ledematen vliegen in het rond met dit zwaar machinegeweer! Zo moet het met die kogels he? Reageren
LSDesign Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Mijn NFP* Desert Stormer: *Not For Pussies . Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 LOL Zie die hulzen xD Zijn nog groter als het magazijn dan moet de kogel er nog in Ooit gedacht aan vertikaal en op het einde draaien? Er hoeven niet 20 kogels in hoor. Niet voor niets een Sniper. Voor de contest. Is er een contest? Reageren
iFire Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Momenteel is er een topic over maar Matthijs De Mod heeft die gesloten Ik moet aanvraag doen. iFire, Shoot The Fire Reageren
FireFighter Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 (bewerkt) Ik kan niet achterblijven.. Ik presenteer: M25 SDR M25 SDR Schietend: informatie Volledige naam: M25 Single shot Distance rifle Munitie: Standaard NATO munitie Magazijngrootte: 5 kogels Gemaakt uit: De mossberg 500 Gemaakt met: Old version Bewerkt: 30 maart 2010 door FireFighter Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 (bewerkt) Momenteel is er een topic over maar Matthijs De Mod heeft die gesloten Ik moet aanvraag doen. iFire, Shoot The Fire Doe dan aanvraag. Ik vind het een goed idee. Maar tot die tijd. Nr.6 Gemaakt met de nieuwe versie. Een m16 met Laser, flashlight, silencer, scope. Ik noem het de M16 GTFO Binnenkort zal ik ze allemaal even opnieuw posten maar dan gezamelijk. Bewerkt: 30 maart 2010 door Rinaldootje Reageren
TZG Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 (bewerkt) Hoe zal ik hem eens noemen? Hmm... Silincend Sniper Forest Edition with undermounted handgun das een mond vol Ohja, nu zie ik ook dat er bij mij volledige kogels uitgaan ipv hulsels maar boeie, ga niet zeuren en geef je mening over de gun plzz Bewerkt: 30 maart 2010 door TZG Reageren
FireFighter Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 .50 FALMG Fully Automatic Light Machine Gun Munitie: .50 Cal. Magazijngrootte: Band, kan verschillen van 5 kogels t/m 1500 kogels. Magazijn: 200 kogels. Gemaakt uit: M249 SAW Gemaakt met: Old version Reageren
jvj Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 .50 FALMG Fully Automatic Light Machine Gun Munitie: .50 Cal. Magazijngrootte: Band, kan verschillen van 5 kogels t/m 1500 kogels. Magazijn: 200 kogels. Gemaakt uit: M249 SAW Gemaakt met: Old version Lijkt sterk op de mijne, maar als je kogels aan een band erin gaan, moeten de hulzen er toch ook aan een band uitkomen? Niet? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 (bewerkt) .50 FALMG Fully Automatic Light Machine Gun Munitie: .50 Cal. Magazijngrootte: Band, kan verschillen van 5 kogels t/m 1500 kogels. Magazijn: 200 kogels. Gemaakt uit: M249 SAW Gemaakt met: Old version Ik probeer hier de hele tijd mijn gundesign te plaatsen, maar er komt alleen maar zo'n code van de foto te staan, moet ik het dan in de bijlage zetten? Die van firefighter is wel een van de mooiste. Bewerkt: 30 maart 2010 door jimmiefitz Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 even snel eentje met de oude versie gemaakt. Nr.7 Tactical assault rifle. Scope, Flash-light, Full auto, Semi auto en burst mode. Volledig silenced Reageren
Vice-King Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 (bewerkt) Deze zou ik meenemen voor als je een geheime missie moet doen Bijv. in een huis dat je de bewakers moet vermoorden om iets te stelen en dit is me super magnum (geen ijsco) Bewerkt: 31 maart 2010 door Vice-King Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 (bewerkt) Deze zou ik meenemen voor als je een geheime missie moet doen Bijv. in een huis dat je de bewakers moet vermoorden om iets te stelen en dit is me super magnum (geen ijsco) Neem dan een fully upgraded AMT hardballer mee (Silverballer) Ja dit is gebaseerd op het wapen uit Hitman: Bloodmoney (Ik heb hier 2 versies. Eentje met de red dot sight, Silencer 1, en laser pointer. De tweede heeft een laserscope sight, Silencer 2, Extended clip, en Laser pointer. ) Bewerkt: 31 maart 2010 door Rinaldootje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.