Jump to content

Show je mooiste gundesign hier !

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik ben echt verslaaf eraan en rinaldootje jij ook zeker?

oja en dit is een automatisch geweer met een grenade launcher standaardje erop en een verbeterde laserscope

post-119718-1270035816,48.jpg

Bewerkt: door Vice-King
  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• jvj

26

• Rinaldootje

24

• Vice-King

15

• Kryziek

12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit is een Perfecte AK-47 voor hitmans.

met een verbeterde scope dat je iemands bacterien kan zien en een silencer dat je zo iemand stil kan omleggen

post-119718-1270036663,35.jpg

Bewerkt: door Vice-King
Geplaatst:

ik ben echt verslaaf eraan en rinaldootje jij ook zeker?

oja en dit is een automatisch geweer met een grenade launcher standaardje erop en een verbeterde laserscope

Verslaafd zou ik het niet noemen. Maar leuk is het wel.

Ik probeer hier de hele tijd mijn gundesign te plaatsen, maar er komt alleen maar zo'n code van de foto te staan, moet ik het dan in de bijlage zetten?

Die van firefighter is wel een van de mooiste. :tu:

Je moet op ''save'' klikken (new version), of op het icoontje rechtsboven waar je de colour etc. kan veranderen. ;)

SLDR

SLDR.jpg

SLDR

Single shots Long Distance Rifle

Magazijngrootte: 5 kogels

Munitite: Standaard NATO Muntitie

Gemaakt uit: M14

Gemaakt met: old version

Bewerkt: door FireFighter
Geplaatst:

Even snel een M4 SOPMOD aangepast.

Nu his het de M4 SOPMOD silenced Desert Sniper.

Silenced, Lazer Bipod eigenlijk gewoon het gebruikelijke.

myweapon9.jpg

Ik had zin om zo'n hele lelijke te posten. :bonk: Bam! In je gezicht!

myweapongm.jpg

WTH :bonk:

Magazine bovenop, Oke dat kan nog wel

Laser die uit flashlight komt? WTH

7 hulsen 1 kogel. Tsja lijkt niet geloofwaardig.

Wel grappig

Bewerkt: door Rinaldootje
Geplaatst:

Ik had zin om zo'n hele lelijke te posten. :bonk: Bam! In je gezicht!

myweapongm.jpg

WTH :bonk:

Magazine bovenop, Oke dat kan nog wel Is niets bijzonders xD

Laser die uit flashlight komt? WTH Wij hebben ook een zaklamp waar een lazertje in zit.

7 hulsen 1 kogel. Tsja lijkt niet geloofwaardig. Kogels gaan sneller als de hulzen hé :puh:

Wel grappig

xD

De USG (ultimate suicide gun) How to use? Je zet de achterkant tegen de spiegel, kijkt in de spiegel door de scope, mikt op je voorhoofd, haalt de onderste trekker over, deze stuurt via Bluetooth® een signaal naar het bovenste geweer met ammo, er komt op magische wijze een .50 cal kogel uit de loop, en bam, daar lig je dan... :N

myweapon3x.jpg

En deze dan, KLSG (Killing Laser Shot Gun) How to use: je richt de super dikke laserstraal op de vijand, deze brandt een gat in het lichaam, waar vervoglens precies een .50 cal kogel in geboord kan worden. Natuurlijk is hij ook full auto, waarmee er meerdere .50 cal kogels achter elkaar gesprayd kunnen worden... mwoehahaha!!! 8)

myweapon11.jpg

en dan nog de laatste, zie hier de: mp74 :D Lekker compact, en voor als je niet veel ammo bij je hebt, kun je deze goed gebruiken, want je kan er ak47 kogels in stoppen, die natuurlijk veel mensen dragen. Compact, maar super krachtig, flashlite gratis geleverd :D

myweapon7.jpg

REACTIES GRAAG!

Bewerkt: door TZG

myweapon7.jpg

Hm, niet echt zo mooi. De onderste loop lijkt te zweven omdat die loop op de toplaag zit.

Dat zaklampje zit ook niet vast, het zweeft er maar wat bij. Zaklampen moet je op een Rail plaatsen, dan is het realistischer. 6.5.

Magazijn, zelfde als de loop, en de fore grip ook. Jammer.. :(

TSV 42 GC

TSV42.jpg

Thompson Sniper Version Green Forest Camouflage.

Gemaakt met de Thompson, de ouder versie.

RATES please.

Misschien is het een idee om een regel aan dit topic toe te voegen;

• Als je wilt posten, rate dan het plaatje boven je, en post je eigen creatie.

Zo wordt het een soort van rate & comment topic. :)

Bewerkt: door FireFighter

De USG (ultimate suicide gun) How to use? Je zet de achterkant tegen de spiegel, kijkt in de spiegel door de scope, mikt op je voorhoofd, haalt de onderste trekker over, deze stuurt via Bluetooth® een signaal naar het bovenste geweer met ammo, er komt op magische wijze een .50 cal kogel uit de loop, en bam, daar lig je dan... :N

En deze dan, KLSG (Killing Laser Shot Gun) How to use: je richt de super dikke laserstraal op de vijand, deze brandt een gat in het lichaam, waar vervoglens precies een .50 cal kogel in geboord kan worden. Natuurlijk is hij ook full auto, waarmee er meerdere .50 cal kogels achter elkaar gesprayd kunnen worden... mwoehahaha!!! 8)

en dan nog de laatste, zie hier de: mp74 :D Lekker compact, en voor als je niet veel ammo bij je hebt, kun je deze goed gebruiken, want je kan er ak47 kogels in stoppen, die natuurlijk veel mensen dragen. Compact, maar super krachtig, flashlite gratis geleverd :D

Dat zijn de belachelijke wapens die we moeten zien! Verhaaltje vertellen rond een debiel wapen. :bonk: Leuk gevonden. :7

TSV42.jpg

Thompson Sniper Version Green Forest Camouflage.

Gemaakt met de Thompson, de ouder versie.

Ik geef jou wapen een 7/10, maar met die railingen ziet deze sniper er te agressief uit en leunt het naar het bestormingsgeweer.

Deze is van mij, het is een AK47 speelgoedgeweer om je vriendjes te imponeren. Deze Kalasjnikov is nauwelijks van een echte te onderscheiden omdat de speelgoedhandelaar alle onderdelen van de échte AK fabrikant kocht en het zelf ombouwde tot deze speelgoedvariant. De plastic kogels worden met dezelfde kracht en snelheid als de echte AK47 uitgeworpen, en dat maakt van dit speeltje toch wel iets gevaarlijk. Er springen plastic 'kogelhulzen' uit omdat er echt buskruit wordt gebruikt! Verder is dit geweer aangepast om de oren van jonge kinderen te sparen met een geluidsdemper. En het moeilijke herladen is aangepast zodat je je vader niet moet roepen voor de laders te verwisselen: er zijn namelijk 2 magazijnen.

Er zitten nog 2 lasers op zodat je perfect kan zien waar je doel zit. :tu: Het is eigenlijk gemaakt zodat er op het brandpunt van de 2 laserstralen een doelwit zit, en dat dit geweer dus niet is aangepast om ver te kunnen richten.

myweapon2j.jpg

Bewerkt: door jvj

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...