Jump to content

Show je mooiste gundesign hier !

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eerste creatie:

myweapon.jpg

EN ja, ik weet dat het niet zo mooi is :P/.

Bewerkt: door Dakendak
  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• jvj

26

• Rinaldootje

24

• Vice-King

15

• Kryziek

12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deze is van mij, het is een AK47 speelgoedgeweer om je vriendjes te imponeren. Deze Kalasjnikov is nauwelijks van een echte te onderscheiden omdat de speelgoedhandelaar alle onderdelen van de échte AK fabrikant kocht en het zelf ombouwde tot deze speelgoedvariant. De plastic kogels worden met dezelfde kracht en snelheid als de echte AK47 uitgeworpen, en dat maakt van dit speeltje toch wel iets gevaarlijk. Er springen plastic 'kogelhulzen' uit omdat er echt buskruit wordt gebruikt! Verder is dit geweer aangepast om de oren van jonge kinderen te sparen met een geluidsdemper. En het moeilijke herladen is aangepast zodat je je vader niet moet roepen voor de laders te verwisselen: er zijn namelijk 2 magazijnen.

Er zitten nog 2 lasers op zodat je perfect kan zien waar je doel zit. :tu: Het is eigenlijk gemaakt zodat er op het brandpunt van de 2 laserstralen een doelwit zit, en dat dit geweer dus niet is aangepast om ver te kunnen richten.

[...]

LATEN WE HET IDEE VAN FIREFIGHTER DOORZETTEN, REAGEER OP DEGENE BOVEN JE, POST DAARNA JE EIGEN

Ik vind hem stiekem geniaal, maar het is natuurlijk niet echt realistisch, maar daar was het waarschijnlijk ook niet voor gemaakt :7 die 2 lasers vind ik leuk, alleen kun je dan voor geen hol meer normaal richten, je had er eigenlijk een zieke sniper scope op moeten zetten, maar dat kan ook niet weer vanwege die 2(!) magazijnen :D die bb's worden eerst nog even geroostert voordat ze in de vijand gaan, en dat zorgt er weer voor dat de huid verschroeid word :klap: Het enige puntje van kritiek vind ik die BB"hulsels", want het lijkt of ze over het geweer naar de andere kant zweven: een 7.5/10 :D

De kritiek van Firefighter was volkomen terecht, en ik heb mijn wapen proberen te verbeteren, hoewel ik het idee heb dat de flashlight en de grip nog steeds niet goed zitten :N Maarja, dit is even een serieus wapen, in tegenstelling tot mijn vorige. De ACRS, de short version van de ACR. Dit wapen is uitermate geschikt voor in het bos, stationary positions, midden/lange afstand, dankzij de gigantisch hoge accuraatheid. De ACOG voegt ook weer een pluspunt toe voor de lange afstanden. Ik moet trouwens wel toegeven dat ik de silincer heb verkleind, want anders zag het er wel erg lomp uit :{

myweapon12.jpg

Bewerkt: door TZG
Geplaatst:

Niet slecht.7/10

De volgende is een X86 Deluxe Sniper. Er zit een flashlichtje op, en ook een laserrichter, telescoop en bajonet. Je kan de Sniper ook op zijn voetje zetten als je geen zin hebt om rechtopstaand te snipen, of uiteraard voor soldaten zonder benen. :D

myweaponlz.jpg

Geplaatst:

De hulzen alleen al zijn groter als het magazijn :7

En je kijkt met de scope door een reddot ?! beetje vaag maarja.

Voor de rest een 7/10 hij ziet er wel lekker ruig uit :puh:

Hier dan mijn snipertje.

15wh177.jpg

Geplaatst:

Mooi gelukt niet veel opmerkingen

8/10

Mijn 10e

Een Semi auto Tactical Shotgun met grenade launcher.

Een echt wapen goed voor een S.w.a.t. team

Flashlight etc.

myweapon10.jpg

Een Semi auto Tactical Shotgun met grenade launcher.

Een echt wapen goed voor een S.w.a.t. team

Flashlight etc.

myweapon10.jpg

Ziet er nogal onhandig uit om te gebruiken. Ik vind de verhoudingen ook niet zo goed zitten. Het lijkt ook niet op een echte shotgun. 4/10

Mijn 12de creatie

Deze is een uitgebouwde SMG, met lasertje om nauwkeurig te richten voor de mensen die een oogafwijking hebben, of bij de klunzen die het metalen vizier hebben afgebroken. :puh:

De lader zit (weeral) bovenaan. En er zijn 2 handvaten zodat het geweer niet omhoog vliegt door z'n kracht. Want dat kan zeer gevaarlijk zijn, vooral bij een geweer waar de kogels al naar je gezicht toespringen. :D

myweapon13.jpg

Bewerkt: door jvj

Ik vind hem er een beetje lomp uitzien en de kogels komen niet eens uit het midden van de loop :puh: (dan komt er meer kracht op de bovenkant en kan de loop scheuren of breken)

Wat er voor raar ding onderaan zit weet ik niet..

Ik geef het een 6/10

Hier dan mijn omgebouwde mp5.

280odaa.jpg

Stock is draaibaar en dus naar achteren te draaien voor als je wat grotere accuracy nodig hebt.

Demper kun je er nog afhalen om hem korter te maken en dus wendbaarder.

Bovenop zit nog een handle om hem makkelijk mee te nemen, er zit een gat in de binnekant zodat je met de iron sights erdoorheen kan kijken.

Bewerkt: door Kryziek

Ja Compact. Goed voor CqC battle.

Stil goed voor stealth dus.

Verder zie ik niks dat niet kan.7,5/10

Even snel een pistool omgebouwd in 5 minuuten voor school.

Full auto 9mm pistol.

Niet echt iets speciaals.

Behalve de vergrote ammo clip, Verlangde barrel, Red dot sight, en silenced. ^^

myweapon11.jpg

Bewerkt: door Rinaldootje
Geplaatst:

Het gaat lekker snel hier.

Oke Rate deze maar.

Mijn Mp444 Desert machine gun. (Ook te verkrijgen is Woodland en urban versies)

myweapon12a.jpg

Geplaatst:

Mooi, maar voor een Machine gun naar mijn weten een iets te lange loop. Oja, dat ding waar je kogels in zitten (ik kan even niet op de naam komen, is veel te klein voor de ding waar hij in moet. En ik vind het iets lelijker geworden door dat lange, kale stuk achter de trekker. Maar met de kogels heb je het mooi gedaan en met de scope en kleuren ook! Een 7/10

Nu mijn gewe(e)r(en):

myweaponb.jpg

Uitleg:

Eerst de sniper. Die is boven geplaatst. Hij schiet .50 Caliber kogels af en heeft een ver bereik door de gedetailleerde scope. Er zit een standaard op zodat je er ook mee kan liggen en dat hij extra accuraat is. Er zit ook een silencer op, zodat het niet zo hard klinkt.

Dan zie je daaronder een ASPW (All-Situated-Police-Weapon). Hij is klein en licht dankzij de inschuifbare armsteun en de afneembare silencer. Er zit ook een zaklamp op (afneembaar) voor de donkere steegjes en/of donkere situaties. De lichte kogels (plastic bolletjes) zorgen ervoor dat het doelwit "gewond" raakt, maar niet zwaar gewond raakt of sterft. Het is een soort van waarschuwings wapen en dient gebruikt te worden bij rellen, straatgevechten en/of overvallen. Het wapen is uiterst accuraat en compact.

Raten maar!

Geplaatst:

Nu mijn gewe(e)r(en):

[plaatjes]

Uitleg:

Eerst de sniper. Die is boven geplaatst. Hij schiet .50 Caliber kogels af en heeft een ver bereik door de gedetailleerde scope. Er zit een standaard op zodat je er ook mee kan liggen en dat hij extra accuraat is. Er zit ook een silencer op, zodat het niet zo hard klinkt.

Dan zie je daaronder een ASPW (All-Situated-Police-Weapon). Hij is klein en licht dankzij de inschuifbare armsteun en de afneembare silencer. Er zit ook een zaklamp op (afneembaar) voor de donkere steegjes en/of donkere situaties. De lichte kogels (plastic bolletjes) zorgen ervoor dat het doelwit "gewond" raakt, maar niet zwaar gewond raakt of sterft. Het is een soort van waarschuwings wapen en dient gebruikt te worden bij rellen, straatgevechten en/of overvallen. Het wapen is uiterst accuraat en compact.

Raten maar!

Niet slecht, maar de wapens zien er iets te standaard uit (bestaande wapens). 7,5/10.

Deze is een raketak BAMBAMBAM! een supersnelle machinegeweer, waar je de lader in enkele seconden leegschiet. Knal! Deze is voor in de schietrange het meest geschikt. Wordt weinig in oorlog gebruikt, tenzij je zeker raak wilt hebben (zoiets als een shotgun maar dan voor veraf, met veel kogels). Wil je deze lawaaimaker dus optimaal gebruiken, zal je het best moeten oefenen op het herladen. De magazijnen zijn relatief goedkoop, omdat ze van gerecycleerd (!) metaal worden gemaakt. Een milieuvriendelijk wapen voor de strijders in Irak?! :D

myweaponw.jpg

'k zie toch da'k hem door zijne kop ging schiete, of nie!? :7

Omdat Twister niet rate. Rate ik ze allebei.

myweaponw.jpg

Oke dit noem ik dus een van de ergste desings :7

De hulsen schieten je eigen kop eraf.

Ik denk dat met die snelheden iets raken onmogelijk wordt.

En het ziet er meer uit als een paar onderdelen die tegen elkaar aan staan.

3/10

Zegt genoeg denk ik ;)

zvasde.jpg

Go big, Or go home.

Wat is dat ding achter de scope? Zo kan je moeilijk echt scopen.

Voor de rest lijkt dit meer een chaos van onderdelen.

En al die onderdelen lijken ook te zwaar. Denk niet dat het echt draagbaar zal zijn.

5/10

Oke de mijne

myweapon13y.jpg

Sniper met onvoorstelbaar lange scope. Groot magazijn. Laser. Slienced.

Bewerkt: door Rinaldootje

Oke de mijne

myweapon13y.jpg

Sniper met onvoorstelbaar lange scope. Groot magazijn. Laser. Slienced.

Is dit een kubistisch beeldhouwwerk? Of is het een Object-Trouvé? ik zou eerder zeggen dat die Sniper pure kitsch is. Misschien is een rollercoaster ontwerpen meer iets voor jou. :klap:

Nee, sorry voor die vreselijke inleiding maar jouw wapenvorm een beetjes glad, je had misschien beter een ruige RIS of RAS opgezet. Het ziet er een kindvriendelijk wapen uit, met allemaal stompe vormen. Ik vind hem echt niet mooi. :N 1,5/10

Bam! Zoo ne groote vuurbal jonge! Ge hebt hem net gemist!

Dit is geen geweer maar voor de verandering eens een vlammenwerper!

myweapon2y.jpg

Bewerkt: door jvj

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...