Vice-King Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 (bewerkt) mooi maar een beetje de onderste overdreven. mijn eigen gemaakte spas-12 shotgun Bewerkt: 10 april 2010 door Vice-King Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Oke Vice-King. Zier er goed uit. De kleuren springen er echt uit. Het laat ieder onderdeel mooi apart zien. Echt een wapen waarvan je achter de trekker wilt staan en niet ervoor. 8,5/10 Oke nu de mijne Een aangepaste XM8. Ik noem het de XM8/203 De stock is vergroot. Waardoor hij volledig tegen de achterkant aanzit. Een scope erop gezet voor betere accurate. (Hij is niet om te snipen) Flashlight voor in het donker het schiet 5.56x45mm NATO kogels. Grenade launcher. Voor het geval dat. En de pistol grip is veranderd voor een betere grip. @:hieronder: Flashlight doe ik aan de zijkant omdat bovenop zit de scope. En onderop de grenade launcher. Tsja, Beide wil je graag open houden. Bewerkt: 11 april 2010 door Rinaldootje Reageren
Vice-King Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Rinaal . mooi een 9/10 een ding valt tegen dat is de de flaslight in het midden. Die kun je beter boven op of onder op plaatsen maar verder geweldig! nou dit is me eigen ''mijn'' moderne assault rifle met een laser en een scope erop verder heb ik niet te veel te vertellen. oordeel zelf maar. Reageren
iFire Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Ik mag geen intresse meer hebben voor vuurwapens van me ouders ( maar me vader zegt dat ik wel mag jagen WHAT THE FUCK?°?°? °_°) Reageren
jvj Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Ik mag geen intresse meer hebben voor vuurwapens van me ouders ( maar me vader zegt dat ik wel mag jagen WHAT THE FUCK?°?°? °_°) Wat doe je hier dan nog! Back off! Grapje Zolang je maar geen echte killer wordt. Reageren
hippiebus Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Hier mijn AK-47 AK-47s don't kill people... This one does: Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) 2 lopen, 1 trigger. Hmm, een knopje om om te schakelen. En waar is dan het 2e magazijn? Kleine foutjes, dus een 6/10 Een sniper voor in de woestijn. Naam mag jij bedenken. Bewerkt: 11 april 2010 door Gijsso Reageren
hippiebus Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 2 lopen, 1 trigger. Hmm, een knopje om om te schakelen. En waar is dan het 2e magazijn? Kleine foutjes, dus een 6/10 Een sniper voor in de woestijn. Naam mag jij bedenken. De echte AK heeft ook 2 dingen, je kan uit de bovenste ook niet schieten Reageren
Twister24 Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 (bewerkt) Omdat degene boven mij niet raten en geen nieuwe heeft gepost, zal ik het wel doen. Mooi geweer, zeker door die kleur. Alleen zit er geen grip op, dus moeilijk schieten. Verder zit je scope een beetje raar vast. De rondjes zitten niet goed. Ik vind de loop + dat ding aan het begin van de loop erg mooi! Een 8/10 Hier de mijne: INFO: Het is echt een aanvalswapen met een grenade-launcher erop. Hij heeft een speciale scope waardoor je in- en uit kan zoomen. Hij heeft ook een beschermkap bij de los komende hulzen, zodat die niet alle kanten opvliegen. Er zit ook een flashlight op zodat je in het donker kan zien. Het bovenste deel (rond) is gemaakt met speciale hydraulische pompen, zodat er nooit kogels/hulzen in blijven zitten. De loop zit daaronder en is afgewerkt met een kap met waterkoeling, zodat het geweer niet oververhit raakt. Het magazijn zit in het handvat. Bewerkt: 12 april 2010 door Twister24 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Mooi, alleen lijkt ie me een beetje onhandig schieten. Want je moet je hand schuin naar boven houden waardoor je denk ik minder accuraat schiet. Ik geef je een 8. : Reageren
jvj Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 (bewerkt) Hier de mijne: INFO: Het is echt een aanvalswapen met een grenade-launcher erop. Hij heeft een speciale scope waardoor je in- en uit kan zoomen. Hij heeft ook een beschermkap bij de los komende hulzen, zodat die niet alle kanten opvliegen. Er zit ook een flashlight op zodat je in het donker kan zien. Het bovenste deel (rond) is gemaakt met speciale hydraulische pompen, zodat er nooit kogels/hulzen in blijven zitten. De loop zit daaronder en is afgewerkt met een kap met waterkoeling, zodat het geweer niet oververhit raakt. Het magazijn zit in het handvat. Prachtexemplaartje! Ik vind alle onderdelen goed bij elkaar passen. 9/10 Bam! Recht door zijne kop! Dit is een van mijn eerste serieuze goede ontwerpen. Alhoewel rondvliegende kogels mijn handelsmerk zijn. Dit is een machinegeweer voor de korte bestorming. Ideaal als je een deur moet bewaken. Bewerkt: 12 april 2010 door jvj Reageren
Forumrunner Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Moderne variant van de Thompson, met kleine vlammenwerper met aan beide zijkanten van de vlammenwerper twee brandstoftanks. Met betere Pistol grip voor meer gerichte schoten. En met mooie, groene tinten. Reageren
jvj Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Moderne variant van de Thompson, met kleine vlammenwerper met aan beide zijkanten van de vlammenwerper twee brandstoftanks. Met betere Pistol grip voor meer gerichte schoten. En met mooie, groene tinten. Je moet het plaatje boven je raten. En die vlammenwerper was mijn idee (zie post #105) Reageren
Twister24 Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 (bewerkt) Niet zo mooi. Die kleuren vloeken bij elkaar en die 2 "Gasdingen' voor die zien er ook niet echt mooi uit. Ze zitten nergens aan vast. Die vlam komt samen met de kogels en dat had je beter niet kunnen doen. Ook er komen hele kogels uit terwijl het hulzen moeten zijn. Een 4/10 Nu de mijne: *** Info *** Naam: URAW (Urban Rescue and Assault Weapon) Geschikt voor: Operaties waarbij je de vijand van dichtbij moet benaderen of juist van veraf. Niet geschikt voor: Mid-Range targets. Accessoires: Advanced Combat Optical Gunsight (ACOG) scope, flashlight, silencer, front-barrel rail, groter magazijn. Kogels: 5.56x45mm NATO Kogels in een magazijn: Normaal magazijn 30 kogels. Speciaal magazijn rond de 50 kogels. Scope bereik: 800 Meter (2,600 Voet) Gewicht: 4.8 Kilo Lengte: 838 Millimeter Flashlight bereik: 4 Meter Anders: Kan tegen water. Heeft een flash-demper. De armsteun kan uitgeschoven worden. Bewerkt: 12 april 2010 door Twister24 Reageren
jvj Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Nou heeft er nog steeds niemand mijn plaatje gerate... en rate die van Twister ook nog aub. Dus zoals ik al zei: Bam! Recht door zijne kop! Dit is een van mijn eerste serieuze goede ontwerpen. Alhoewel rondvliegende kogels mijn handelsmerk zijn. Dit is een machinegeweer voor de korte bestorming. Ideaal als je een deur moet bewaken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.