Jump to content

Show je mooiste gundesign hier !

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

mooi maar een beetje de onderste overdreven.

mijn eigen gemaakte spas-12 shotgun

post-119718-1270923757,08.jpg

Bewerkt: door Vice-King
  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• jvj

26

• Rinaldootje

24

• Vice-King

15

• Kryziek

12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oke Vice-King.

Zier er goed uit. De kleuren springen er echt uit. Het laat ieder onderdeel mooi apart zien. Echt een wapen waarvan je achter de trekker wilt staan en niet ervoor.

8,5/10 :klap:

Oke nu de mijne

myweapon14.jpg

Een aangepaste XM8.

Ik noem het de XM8/203

De stock is vergroot. Waardoor hij volledig tegen de achterkant aanzit.

Een scope erop gezet voor betere accurate. (Hij is niet om te snipen)

Flashlight voor in het donker

het schiet 5.56x45mm NATO kogels.

Grenade launcher. Voor het geval dat.

En de pistol grip is veranderd voor een betere grip.

@:hieronder:

Flashlight doe ik aan de zijkant omdat bovenop zit de scope. En onderop de grenade launcher. Tsja, Beide wil je graag open houden.

Bewerkt: door Rinaldootje
Geplaatst:

Rinaal . mooi een 9/10 een ding valt tegen dat is de de flaslight in het midden.

Die kun je beter boven op of onder op plaatsen maar verder geweldig!

nou dit is me eigen ''mijn'' moderne assault rifle

met een laser en een scope erop verder heb ik niet te veel te vertellen. oordeel zelf maar. :clown:

post-119718-1270964453,72.jpg

Geplaatst:

Ik mag geen intresse meer hebben voor vuurwapens van me ouders ( maar me vader zegt dat ik wel mag jagen WHAT THE FUCK?°?°? °_°)

Geplaatst:

Ik mag geen intresse meer hebben voor vuurwapens van me ouders ( maar me vader zegt dat ik wel mag jagen WHAT THE FUCK?°?°? °_°)

Wat doe je hier dan nog! Back off!

Grapje :7 Zolang je maar geen echte killer wordt.

2 lopen, 1 trigger. Hmm, een knopje om om te schakelen. En waar is dan het 2e magazijn? Kleine foutjes, dus een 6/10

15fmas4.png

Een sniper voor in de woestijn. Naam mag jij bedenken.

Bewerkt: door Gijsso
Geplaatst:

2 lopen, 1 trigger. Hmm, een knopje om om te schakelen. En waar is dan het 2e magazijn? Kleine foutjes, dus een 6/10

15fmas4.png

Een sniper voor in de woestijn. Naam mag jij bedenken.

De echte AK heeft ook 2 dingen, je kan uit de bovenste ook niet schieten :bier:

Omdat degene boven mij niet raten en geen nieuwe heeft gepost, zal ik het wel doen.

Mooi geweer, zeker door die kleur. Alleen zit er geen grip op, dus moeilijk schieten. Verder zit je scope een beetje raar vast. De rondjes zitten niet goed. Ik vind de loop + dat ding aan het begin van de loop erg mooi! Een 8/10

Hier de mijne:

myweaponio.jpg

INFO:

Het is echt een aanvalswapen met een grenade-launcher erop. Hij heeft een speciale scope waardoor je in- en uit kan zoomen. Hij heeft ook een beschermkap bij de los komende hulzen, zodat die niet alle kanten opvliegen. Er zit ook een flashlight op zodat je in het donker kan zien. Het bovenste deel (rond) is gemaakt met speciale hydraulische pompen, zodat er nooit kogels/hulzen in blijven zitten. De loop zit daaronder en is afgewerkt met een kap met waterkoeling, zodat het geweer niet oververhit raakt. Het magazijn zit in het handvat.

Bewerkt: door Twister24
Geplaatst:

Mooi, alleen lijkt ie me een beetje onhandig schieten. Want je moet je hand schuin naar boven houden waardoor je denk ik minder accuraat schiet.

Ik geef je een 8.

:2zid4l2.jpg

Hier de mijne:

myweaponio.jpg

INFO:

Het is echt een aanvalswapen met een grenade-launcher erop. Hij heeft een speciale scope waardoor je in- en uit kan zoomen. Hij heeft ook een beschermkap bij de los komende hulzen, zodat die niet alle kanten opvliegen. Er zit ook een flashlight op zodat je in het donker kan zien. Het bovenste deel (rond) is gemaakt met speciale hydraulische pompen, zodat er nooit kogels/hulzen in blijven zitten. De loop zit daaronder en is afgewerkt met een kap met waterkoeling, zodat het geweer niet oververhit raakt. Het magazijn zit in het handvat.

Prachtexemplaartje! :tu: Ik vind alle onderdelen goed bij elkaar passen. 9/10

Bam! Recht door zijne kop! Dit is een van mijn eerste serieuze goede ontwerpen. Alhoewel rondvliegende kogels mijn handelsmerk zijn. :D

Dit is een machinegeweer voor de korte bestorming. Ideaal als je een deur moet bewaken.

myweaponvv.jpg

Bewerkt: door jvj
Geplaatst:

106a6w5.jpg

Moderne variant van de Thompson, met kleine vlammenwerper met aan beide zijkanten van de vlammenwerper twee brandstoftanks.

Met betere Pistol grip voor meer gerichte schoten. En met mooie, groene tinten.

Geplaatst:

Moderne variant van de Thompson, met kleine vlammenwerper met aan beide zijkanten van de vlammenwerper twee brandstoftanks.

Met betere Pistol grip voor meer gerichte schoten. En met mooie, groene tinten.

Je moet het plaatje boven je raten. En die vlammenwerper was mijn idee (zie post #105)

Niet zo mooi. Die kleuren vloeken bij elkaar en die 2 "Gasdingen' voor die zien er ook niet echt mooi uit. Ze zitten nergens aan vast. Die vlam komt samen met de kogels en dat had je beter niet kunnen doen. Ook er komen hele kogels uit terwijl het hulzen moeten zijn. Een 4/10

Nu de mijne:

naamloossl.png

*** Info ***

Naam: URAW (Urban Rescue and Assault Weapon)

Geschikt voor: Operaties waarbij je de vijand van dichtbij moet benaderen of juist van veraf.

Niet geschikt voor: Mid-Range targets.

Accessoires: Advanced Combat Optical Gunsight (ACOG) scope, flashlight, silencer, front-barrel rail, groter magazijn.

Kogels: 5.56x45mm NATO

Kogels in een magazijn: Normaal magazijn 30 kogels. Speciaal magazijn rond de 50 kogels.

Scope bereik: 800 Meter (2,600 Voet)

Gewicht: 4.8 Kilo

Lengte: 838 Millimeter

Flashlight bereik: 4 Meter

Anders: Kan tegen water. Heeft een flash-demper. De armsteun kan uitgeschoven worden.

Bewerkt: door Twister24
Geplaatst:

Nou heeft er nog steeds niemand mijn plaatje gerate... en rate die van Twister ook nog aub.

Dus zoals ik al zei:

Bam! Recht door zijne kop! Dit is een van mijn eerste serieuze goede ontwerpen. Alhoewel rondvliegende kogels mijn handelsmerk zijn. :D

Dit is een machinegeweer voor de korte bestorming. Ideaal als je een deur moet bewaken.

myweaponvv.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...