GwnHugo Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 (bewerkt) Ik heb ook even wat geprobeerd. Het is mijn eerste. Wat vinden jullie ervan? EDIT: Damn, sorry. Best mooi hoor. Niet zo speciaal of zo, maar er zitten geen foutjes in. 7/10 Bewerkt: 12 april 2010 door GwnHugo Reageren
Kryziek Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Rate dan ff het wapen boven je.. Reageren
Twister24 Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Ik heb ook even wat geprobeerd. Het is mijn eerste. Wat vinden jullie ervan? EDIT: Damn, sorry. Best mooi hoor. Niet zo speciaal of zo, maar er zitten geen foutjes in. 7/10 Ooit gehoord van mening onderbouwen? Wat jij doet is: Ik vind dat mooi. een 7/10. WAT VINDT JE MOOI EN TEGEN WIE HEB JE HET?! Tegen die van mij, tegen die van jvj? Serieus. Lezen. We zetten er niet voor niks info bij.... Reageren
GwnHugo Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Doe eens even rustig. Ik had het over die van jvj. Maar zoals ik al zei, hij ziet er niet opvallend uit ofzo. Hij is wel veranderd, maar dat merk je niet heel erg. Misschien wel als je het origineel er naast zou houden. Reageren
jvj Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Doe eens even rustig. Ik had het over die van jvj. Maar zoals ik al zei, hij ziet er niet opvallend uit ofzo. Hij is wel veranderd, maar dat merk je niet heel erg. Misschien wel als je het origineel er naast zou houden. Ik heb hem compleet uit m'n duim gezogen! :o En geen enkel ander al bestaande (pre-made) design gebruikt! Reageren
Twister24 Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 (bewerkt) Doe eens even rustig. Ik had het over die van jvj. Maar zoals ik al zei, hij ziet er niet opvallend uit ofzo. Hij is wel veranderd, maar dat merk je niet heel erg. Misschien wel als je het origineel er naast zou houden. Nou sorry hoor, maar hoe vaak is het hier wel niet gezegd dat je je mening moet onderbouwen. En het is wel een beetje logisch dat als er 3 plaatjes niet gerate zijn, dat je dan allemaal moet doen! Of niet? Ik rate jou geweer wel GwnHugo. Een beetje een AK style met een Scar-H ertussen gepropt. Ik had de scope iets meer naar achter gedaan, maar door dat dingetje ervoor is het weer goed. Alleen snap ik dan weer niet dat er nog een richter aan de loop is bevestigd. Er vallen ook geen hulzen uit en geen vlam uit de loop? En je geeft geen uitleg over het wapen. Beetje jammer. Die frontgrip is wel mooi. Een 8/10 Dus de volgende die gerate gaat worden is de mijne! Hier nog een keer: *** Info *** Naam: URAW (Urban Rescue and Assault Weapon) Geschikt voor: Operaties waarbij je de vijand van dichtbij moet benaderen of juist van veraf. Niet geschikt voor: Mid-Range targets. Accessoires: Advanced Combat Optical Gunsight (ACOG) scope, flashlight, silencer, front-barrel rail, groter magazijn. Kogels: 5.56x45mm NATO Kogels in een magazijn: Normaal magazijn 30 kogels. Speciaal magazijn rond de 50 kogels. Scope bereik: 800 Meter (2,600 Voet) Gewicht: 4.8 Kilo Lengte: 838 Millimeter Flashlight bereik: 4 Meter Anders: Kan tegen water. Heeft een flash-demper. De armsteun kan uitgeschoven worden. Bewerkt: 13 april 2010 door Twister24 Reageren
jvj Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 *** Info *** Naam: URAW (Urban Rescue and Assault Weapon) Geschikt voor: Operaties waarbij je de vijand van dichtbij moet benaderen of juist van veraf. Niet geschikt voor: Mid-Range targets. Accessoires: Advanced Combat Optical Gunsight (ACOG) scope, flashlight, silencer, front-barrel rail, groter magazijn. Kogels: 5.56x45mm NATO Kogels in een magazijn: Normaal magazijn 30 kogels. Speciaal magazijn rond de 50 kogels. Scope bereik: 800 Meter (2,600 Voet) Gewicht: 4.8 Kilo Lengte: 838 Millimeter Flashlight bereik: 4 Meter Anders: Kan tegen water. Heeft een flash-demper. De armsteun kan uitgeschoven worden. Even voor de duidelijkheid: dit is een design van mijn broer onder mijn begeleiding. Hij rate dus ook jouw geweer. Ik geef een 8/10 omdat het er goed uitziet en realistisch is. Lelijke rode kleur. Hij heeft zijn best gedaan voor de info. Hier komt mijn design: Dit wapen is geschikt in de meeste situaties, vooral dichtbij. De laser staat er als decoratie op. Er komen verschillende kogels uit om zeker te zijn dat de vijand dood is. Het is een geweer voor iedereen, Omdat het een licht geweer is en daarom makkelijk in de hand te houden. Reageren
Vice-King Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 waar kun je die nieuwe versie krijgen? Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Bolt action sniper rifles zijn gewoon sexy. Reageren
Vice-King Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 (bewerkt) een aangepaste ak 47 met scope deze is echt perfect voor elke oorlogsmisdadiger! Boven: mooi maar hij is zo leeg 7.5 Bewerkt: 14 april 2010 door Vice-King Reageren
Kryziek Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Hé! Hoe moeilijk is het nu om het wapen boven je te raten!?!? Reageren
lexus123 Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 (bewerkt) Ik rate dan maar JVJ's wapen aangezien die andere 2 toch overal schijt aan hebben, heb ik ook schijt aan hun wapens : Dude, verschillende kogels Ik snap ook niet goed hoe een kogel weg geschoten kan worden als je geen bolt in je wapen hebt. Dat is ook maar een bijzaak bij wapens, kogels afvuren Hier is mijn design: Bewerkt: 14 april 2010 door lexus123 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Voor de duidelijkheid: Het is niet verplicht om de gun boven je te raten. Ik snap dat het voor sommige leden misschien wel zo leuk is, maar we zien vooralsnog geen reden om dit topic te binden aan dergelijke regels. Reageren
jvj Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Voor de duidelijkheid: Het is niet verplicht om de gun boven je te raten. Ik snap dat het voor sommige leden misschien wel zo leuk is, maar we zien vooralsnog geen reden om dit topic te binden aan dergelijke regels. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat het dan wel verplicht wordt? Reageren
.Levi. Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Voor de duidelijkheid: Het is niet verplicht om de gun boven je te raten. Ik snap dat het voor sommige leden misschien wel zo leuk is, maar we zien vooralsnog geen reden om dit topic te binden aan dergelijke regels. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat het dan wel verplicht wordt? Simpelweg niet. Je bevindt je in het Fun gedeelte van het Graphics forum waar serieus zijn niet zo snel aan de orde komt. Kijk maar naar de onderwerpen die voorbij komen. Daarnaast is het maken van een wapen met een standaard programma niet echt iets wat serieus genomen moet worden, helemaal als het gaat om elkaar beoordelen op basis van techniek, vormgeving, 'gebruikte programma's' et cetera. Om het topic overzichtelijk te houden ben ik voor verdere vragen of discussie te bereiken via PB. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.