Jump to content

Zit vast! help!


gtafan4

Recommended Posts

Ik heb sinds kort het tweede eiland vrijgespeeld en zit nu op ruim 42%. Ik kan echter geen missies meer doen..na de missie Lure krijg ik geen telefoontjes meer. Heb wat sidemissions gedaan, 1 daarvan zelfs alle sidemissions gedaan maar ik kom niet verder. roman heb ik al gered van zn kidnapping. Heb nu dat appartement maar kan dus niet verder...kan iemand me verder helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gtafan4

    14

  • Jimmiefitz

    12

  • mikeloney

    5

  • Visser23

    2

Top Posters In This Topic

Kan je misschien wat specifieker zijn in de missies? Hier is een missieoverzicht. Kan je aangeven bij welke missie je hoort te zijn?

Ok ik heb holland nights lure gedaan, waar je die kerel vanaf een dak door zn raam dood moet schieten. en ik denk dat ik nu bij blood brother hoor te zijn, in ieder geval een missie met patrick.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik ook, alleen ik ben verder dan lure.Ik ben bij that special somone, die moet ik nog halen. Maar die komt niet.

Hoe ben jij verder gekomen? Ik speel me rot met die sidemissies maar het verhaal speelt niet verder. Geen telefoontjes meer...

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je aangeven welke van de volgende missies je nog niet hebt gedaan? Zie screen in spoiler.

2evpw79.png

Screen van WikiGTA.nl

kerel...het is heel simpel ja? Rechts zie je lure staan. die heb ik voltooid. verder kom ik niet omdat niemand me meer belt. wat moet ik doen? Ik ga er van uit dat ik nu blood brothers moet doen aangezien ik lure nu heb gedaan

Bewerkt: door gtafan4
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer je vrienden of opdrachtgevers zelf eens te bellen.

Die nemen niet op, dan krijg je alleen het antwoordapparaat. Is vaak zo. Ik vermoed dat ik nog iets moet halen. maar wat haha. beetje frustrerend.....

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer je vrienden of opdrachtgevers zelf eens te bellen.

Die nemen niet op, dan krijg je alleen het antwoordapparaat. Is vaak zo. Ik vermoed dat ik nog iets moet halen. maar wat haha. beetje frustrerend.....

Heb je die missies met dat U logo ook gedaan? Ik weet dat je sommige logo's soms heel lastig kan zien op de map namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer je vrienden of opdrachtgevers zelf eens te bellen.

Die nemen niet op, dan krijg je alleen het antwoordapparaat. Is vaak zo. Ik vermoed dat ik nog iets moet halen. maar wat haha. beetje frustrerend.....

Heb je die missies met dat U logo ook gedaan? Ik weet dat je sommige logo's soms heel lastig kan zien op de map namelijk.

Ja U L Paper...uitgespeeld. Staat niet meer op de map.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat je I Need your Clothes, your Boots and your Motorcycle, Tunnel Of Death en Lure hebt gedaan?

Nee weet ik niet zeker alleen lure staat als voltooid en opgeslagen. Wel..weetniet of het ermee te maken heeft, Ik heb een keer een telefoontje gekregen van iemand die ik heb gered, ipv vermoord. Dat ik voor m kon werken, maar zijn logo is alweer verdwenen. Ik heb nu al een dag of 2, 3 gewacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat je I Need your Clothes, your Boots and your Motorcycle, Tunnel Of Death en Lure hebt gedaan?

Nee weet ik niet zeker alleen lure staat als voltooid en opgeslagen. Wel..weetniet of het ermee te maken heeft, Ik heb een keer een telefoontje gekregen van iemand die ik heb gered, ipv vermoord. Dat ik voor m kon werken, maar zijn logo is alweer verdwenen. Ik heb nu al een dag of 2, 3 gewacht.

Maar als je alleen Lure hebt gedaan, zou je nu niet bij Blood Brothers kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...