-GoldWing- Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Mogge ik wil graag oorbellen, maar ik wil geen gaatjes laten schieten, omdat ik ze niet elke dag in wil doen (ben trouwens een jongen ) maar nu vroeg ik me af, waar kan ik ze kopen? Reageren
Flokkert Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 winkel Klik >>> Door Flitskikker: Dubbelpost samengevoegd.<<< Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 jaa, op die site was ik okal geweest xD maar ik bedoel, in welke winkels kan ik ze kopen? gewoon in de stad enzoo Reageren
flippie13 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 gewoon binnen lopen bij een juwelier denk ik? Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Mogge ik wil graag oorbellen, maar ik wil geen gaatjes laten schieten, omdat ik ze niet elke dag in wil doen (ben trouwens een jongen ) maar nu vroeg ik me af, waar kan ik ze kopen? Ik heb wel gaatjes in mijn oren, maar ik draag ze ook niet elke dag Als je echt oorbellen wil dan moet je ze laten schieten, die magneet oorbellen zijn wel erg fake Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 de vraag in dit topic is toch niet; zal ik gaatjes in me oren laten schieten of niet? ik wil alleen weten waar je ze kan kopen Reageren
j0uk3 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Mischien naar een piercing zaak gaan? Of aan bikers vragen waar ze die neppe oorbellen weghebben. Reageren
Velaro Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Of aan bikers vragen waar ze die neppe oorbellen weghebben. Nee, dan krijg je dit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.