Fireman Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 wat ik nou egt prachtig vind dat is die panopticon killer iedereen denkt dat ie bestaat maar dit is dus overduidelijk fake ik lach me dood om die mensen die zich dood zoeken BYE GTAGUY Dit vond ik inderdaad heeel erg grappig en vooral dat nog steeds mensen denken dat hij bestaat, Bigfoot daarintegen niet die is gewoon irritant.
Scherpschutter Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik voor deze: Wat moet het eigenlijk voostellen??
LucasV Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 "There are no easter egg's up here, go away!", vond ik het leukst. Net als bij GTA 3; You should not supposed to be here, you able to know" en "Hello Again!" in GTA Liberty City Stories. Texten r03len!
Sunray Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) ik vond panoptican killer en bigfoot de leukste alleen jammer dat ik 2 weken in het bos gezeten maar als ik die mannetje die dat uitgevonden heeft in me handen had lust hij ervan Bewerkt: 3 februari 2006 door thedarklord100
coz Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 alleen al de gebouwen , plaatsen enz die overeenkomen met san francisco , las vegas en los angeles (te veel om op te noemen , heb er (mbh van anderen) tot nu toe minstens 45 gevonden .. zonder in amerika geweesd te zijn , okok inclusief The Strip)) .. de merken die lijken op de echte merken .. gnochi .. grotti (ferrari) ...kevin clone ..crowex .. (deze voorbeelden allemaal in de buurt van "rodeo drive" ) .. en tig andere merken .. ook paar dingen die er helemaal niet horen .. dat gebouwtje vlakbij verlaten airport (heel goed zichtbaar tijdens vliegschool - circle and land) die verdacht veel lijkt op zo'n paaseiland ding .. een pleuriszooi borden en wikelpanden , posters , verwijzingen enzenzenz.. zoals die " RS haul " ... " Been Flickin' - second hands book store " Jim's Ring - Tuff Nutt - en - nog zo'n donutshop - overigens in die ene waar je afspreekt met die cops heb je nog een tweetal hele leuke posters binnen , zichtbaar in het filmpje .. waarvan een "fancy a battered ring" dan nog freakingveel sexuele verwijzingen , en tig dingen die ik expres niet genoemd heb omdat ze nog niet zo bekend zijn wat dacht je van de - by gebrek aan benaming- mc-confess .. drive through confession booth ..die ene stacaravan met vliegtuig onder de carport ,.... tussen een paar palen , enzenzenzenz oh .. en dan nog eens de radiogesprekken en dan nog zelfs nog veel meer wat ik nog niet gevonden heb
Blizz Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik heb hier al gepost maar ik wist deze easter egg dan nog niet: Een gebouw in Los Santos waar mensen er van af springen. Dat is cool...
Recommended Posts