Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

jongens en meisjes ik wil graag leren hoe je cleo modden moet ik werk nu met sami maar ik vind die carspwaner wel leuk graag duidelijke turtiol

Geplaatst:

nouw kijk ik ben aan het modden met sammi maar daar werkt de carspawner niet op en ik hoorde dat dat dus een cleo mod is

maar ik weet niet hoe ik moet cleo modden wie weet een cleo mod installer die duidelijk en makkelijk is

Geplaatst:

nouw kijk ik ben aan het modden met sammi maar daar werkt de carspawner niet op en ik hoorde dat dat dus een cleo mod is

maar ik weet niet hoe ik moet cleo modden wie weet een cleo mod installer die duidelijk en makkelijk is

Leer eerst ABN met leestekens praten.

adners gaan wij oowk zoo praaten hoor ga anders kijken op andere sites waar je kan zien hoe het moet het is handiger om met tekens te praten bijvoorbeeld punten als ik nu over gta ga beginnen kun je niet snel zien waar ik erover begin Maar als ik zo doe, dan is het al beter.

Geplaatst:

Oke ,ik heb geen bal gevonden op site's .Echt waar ik begrijp het niet .Maar willen jullie ook mij helpen , want ik heb een carspwaner/vechilespawner . maar ik ga niet alles zomaar downloaden :puh:.Dus eigenlijk wou ik dus vragen welke cleo mod installer gebruiken en of jullie mij dat kunnen leren.

Geplaatst:

Oke ,ik heb geen bal gevonden op site's .Echt waar ik begrijp het niet .Maar willen jullie ook mij helpen , want ik heb een carspwaner/vechilespawner . maar ik ga niet alles zomaar downloaden :puh:.Dus eigenlijk wou ik dus vragen welke cleo mod installer gebruiken en of jullie mij dat kunnen leren.

*KuchKuch*

adners gaan wij oowk zoo praaten hoor ga anders kijken op andere sites waar je kan zien hoe het moet het is handiger om met tekens te praten bijvoorbeeld punten als ik nu over gta ga beginnen kun je niet snel zien waar ik erover begin Maar als ik zo doe, dan is het al beter.

Leer lezen mannetje. Ik wil niet heel dom overkomen, maar ik bedoel deze post van jou, hierboven, die valt echt niet te lezen in het begin.

Geplaatst:

Geen idee wat je wil, maar je kan hier een volledige gids vinden hoe je verschillende mods moet installeren. Als je nog iets anders wil, moet je het maar even duidelijk (dus in het Nederlands, als het kan) formuleren.

Geplaatst:

*KuchKuch*

Leer lezen mannetje. Ik wil niet heel dom overkomen, maar ik bedoel deze post van jou, hierboven, die valt echt niet te lezen in het begin.

Even voor tegen je in te gaan (sorry bloos.gif), het is al jaren AN (Algemeen Nederlands) en niet meer ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) hypocrite.gif

En cleo is te installeren via Sannybuilder, en dan natuurlijk de cleo mod in de Cleo map zetten (er zit meestal wel een readme bij) ;)

Succes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...