justinjh12 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 jongens en meisjes ik wil graag leren hoe je cleo modden moet ik werk nu met sami maar ik vind die carspwaner wel leuk graag duidelijke turtiol Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 En kan je nu even duidelijk uitleggen wat je wilt? Ik snap alleen dat je wilt Cleo modden. Reageren
justinjh12 Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 nouw kijk ik ben aan het modden met sammi maar daar werkt de carspawner niet op en ik hoorde dat dat dus een cleo mod is maar ik weet niet hoe ik moet cleo modden wie weet een cleo mod installer die duidelijk en makkelijk is Reageren
Twister24 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 nouw kijk ik ben aan het modden met sammi maar daar werkt de carspawner niet op en ik hoorde dat dat dus een cleo mod is maar ik weet niet hoe ik moet cleo modden wie weet een cleo mod installer die duidelijk en makkelijk is Leer eerst ABN met leestekens praten. adners gaan wij oowk zoo praaten hoor ga anders kijken op andere sites waar je kan zien hoe het moet het is handiger om met tekens te praten bijvoorbeeld punten als ik nu over gta ga beginnen kun je niet snel zien waar ik erover begin Maar als ik zo doe, dan is het al beter. Reageren
justinjh12 Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Oke ,ik heb geen bal gevonden op site's .Echt waar ik begrijp het niet .Maar willen jullie ook mij helpen , want ik heb een carspwaner/vechilespawner . maar ik ga niet alles zomaar downloaden .Dus eigenlijk wou ik dus vragen welke cleo mod installer gebruiken en of jullie mij dat kunnen leren. Reageren
Twister24 Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Oke ,ik heb geen bal gevonden op site's .Echt waar ik begrijp het niet .Maar willen jullie ook mij helpen , want ik heb een carspwaner/vechilespawner . maar ik ga niet alles zomaar downloaden .Dus eigenlijk wou ik dus vragen welke cleo mod installer gebruiken en of jullie mij dat kunnen leren. *KuchKuch* Leer eerst ABN met leestekens praten. adners gaan wij oowk zoo praaten hoor ga anders kijken op andere sites waar je kan zien hoe het moet het is handiger om met tekens te praten bijvoorbeeld punten als ik nu over gta ga beginnen kun je niet snel zien waar ik erover begin Maar als ik zo doe, dan is het al beter. Leer lezen mannetje. Ik wil niet heel dom overkomen, maar ik bedoel deze post van jou, hierboven, die valt echt niet te lezen in het begin. Reageren
justinjh12 Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 hhahahahah Oke , maar kan iemand mij ook helpen ? Reageren
Beagle Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Geen idee wat je wil, maar je kan hier een volledige gids vinden hoe je verschillende mods moet installeren. Als je nog iets anders wil, moet je het maar even duidelijk (dus in het Nederlands, als het kan) formuleren. Reageren
Megadreams Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Oke ,ik heb geen bal gevonden op site's .Echt waar ik begrijp het niet .Maar willen jullie ook mij helpen , want ik heb een carspwaner/vechilespawner . maar ik ga niet alles zomaar downloaden .Dus eigenlijk wou ik dus vragen welke cleo mod installer gebruiken en of jullie mij dat kunnen leren. *KuchKuch* Leer eerst ABN met leestekens praten. adners gaan wij oowk zoo praaten hoor ga anders kijken op andere sites waar je kan zien hoe het moet het is handiger om met tekens te praten bijvoorbeeld punten als ik nu over gta ga beginnen kun je niet snel zien waar ik erover begin Maar als ik zo doe, dan is het al beter. Leer lezen mannetje. Ik wil niet heel dom overkomen, maar ik bedoel deze post van jou, hierboven, die valt echt niet te lezen in het begin. Even voor tegen je in te gaan (sorry ), het is al jaren AN (Algemeen Nederlands) en niet meer ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) En cleo is te installeren via Sannybuilder, en dan natuurlijk de cleo mod in de Cleo map zetten (er zit meestal wel een readme bij) Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.