leon1994 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Nog nooit gezien/meegemaakt. Meet 999 raketten wil dat ding nog niet ontsporen In The Ballad of Gay Tony wel. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 (bewerkt) Nog nooit gezien/meegemaakt. Meet 999 raketten wil dat ding nog niet ontsporen In The Ballad of Gay Tony wel. Dat is bij een bepaalde missie. Heb net op YouTube gekeken en het komt weleens vaker voor. Ik had dan gewoon niet opgelet. http://www.youtube.c...h?v=5OR5etN31sQ PS: dit is van NA de crash. Bewerkt: 27 maart 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Faex Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Owja dat had ik ook in de missie. Niks ergs Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Ik heb het net even langs de stations gereden en toen kreeg ik het ook. Geen bug ofzo. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 (bewerkt) Nog nooit voorgehad en ik rij nog zo vaak op de spoorlijnen... Het heeft dus ook nisk te maken met die missie, in 'Bang Bang' wordt de Subway opgeblazen, hij crasht niet... Toch eens gaan bekijken, wil ik ook wel ens . Missie: No Way on the Subway Bewerkt: 3 april 2010 door Hearv94 Reageren
marienusje Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 IK HEB HET OOK GEZIEN:D was wel vet.. met zo n missie dat je op een motor moet en iemand anders vermoorden.. ofnie? en daarna belt roman voor een missie van die homo:P was wel vet dus.. grtz Reageren
vice infernusX Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Dat moet ik ook maar eens gaan meemaken Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Ik heb die missie wel 5 keer gedaan maar heb dat nog nooit gezien, ligt dat aan de console ofzo ...? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.