Gta Ripper Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Ik heb sinds vandaag Photoshop weer een keertje opgestart, dit is er uit gekomen. v1 v2 Reageren
Kryziek Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Ik vind ze allebei heel mooi alleen de 1e is links wat leegjes. 1e, 9/10 2e, 10/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Dankjewel man! Iemand nog ander kritiek? Reageren
.Levi. Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Mooi signatures Gta Ripper! De eerste ziet er erg stylish uit, lekker clean! De tekst is alleen amper te zien. In dit geval zou geen tekst beter staan, een andere optie is de tekst iets groter maken. Ik moet zeggen dat je mooie kleuren hebt gebruikt en ze goed hebt gecombineerd. Als ik dan toch aan het beoordelen ben, 100% v2. Kleuren spatten er vanaf en je ziet nog wat van de render. Black & white kan heel mooi zijn alleen je signature wordt in dit geval wat onduidelijk omdat de render wat lastig valt te onderscheiden tussen al je effecten. Helaas is je render iets te scherp. Als je net als op je eerste signature de juiste punten weet te sharpen en te blurren dan creëer je diepte in je signature! Verder een hele mooie signature hoor. Reageren
Pesimist Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 (bewerkt) v1 vind ik een beetje saai maar als je naar v2 kijkt krijg je een lekker gevoel bij helder ik vind de kleur echt heel mooi. Bewerkt: 27 maart 2010 door musii42 Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 V2 vind ik het mooist. Ik zou dit soort dingen ook wel willen, maar helaas kan Photoshop niet op mijn computer geïnstalleerd worden Reageren
Jeremy. Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 ik vind de eerste erg mooi, de linkerknt ls kaal maar het stoort niet het maakt de signature mooi rustig. alleen de blauwe lijn rechts is een beetje jammer dat hij vervagd. Over de 2e signature die is ook weer erg mooi alleen de render is een beetje onduidelijk. Good job Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.