Jump to content

PAL 50/60


Jimmiefitz

Recommended Posts

PAL is de codec van het beeld. Zo heb je bijvoorbeeld ook NTSC, vooral gebruikt in Amerika. 50 en 60 zijn de vernieuwingsfrequenties, uitgedrukt in Hertz (hz). Hoe hoger de frequentie, hoe minder het beeld flikkert.

Link to comment
Delen op andere websites

Op wat voor console speel je? Met de nieuwste consoles met HDMI, de PS3 en X360 dus, maakt dat allemaal niks meer uit, zolang je de HDMI kabel gebruikt.

En bij de oudere games van de PS2 en Xbox kun je meestal gewoon kiezen als er een 60 hz optie is.

Bewerkt: door gta_rulez
Link to comment
Delen op andere websites

Op wat voor console speel je? Met de nieuwste consoles met HDMI, de PS3 en X360 dus, maakt dat allemaal niks meer uit, zolang je de HDMI kabel gebruikt.

En bij de oudere games van de PS2 en Xbox kun je meestal gewoon kiezen als er een 60 hz optie is.

Ik speel op de Xbox 360, maar mijn TV is een LCD-TV en ik heb wel een kabel die lijkt op een USB-Stick, moet ik die gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor sommige games moet je PAL-60 hebben, toch?

Je moet dan een 60 PAL Hertz televisie hebben.

Maar wat is Hertz?

Dat zijn golven.

Je kan gewoon op een LCD tv zonder problemen spelen.

Nou, ik heb Forza Motorsport en Pure en die kan je niet spelen met PAL-50 zegt ie.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer dan eens die kabel die lijkt op een USB te gebruiken. Dat is naar alle waarschijnlijkheid je HDMI kabel. Ziet er zo uit als het goed is. hdmi2.jpg

Ik zei al dat ze op een USB leken, maar er staat geen HDMI op.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer dan eens die kabel die lijkt op een USB te gebruiken. Dat is naar alle waarschijnlijkheid je HDMI kabel. Ziet er zo uit als het goed is. hdmi2.jpg

Ik zei al dat ze op een USB leken, maar er staat geen HDMI op.

Hebben ze wel die pinnetjes enz.?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...