Jimmiefitz Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Wat zijn PAL 50 en 60? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 PAL is de codec van het beeld. Zo heb je bijvoorbeeld ook NTSC, vooral gebruikt in Amerika. 50 en 60 zijn de vernieuwingsfrequenties, uitgedrukt in Hertz (hz). Hoe hoger de frequentie, hoe minder het beeld flikkert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 (bewerkt) Voor sommige games moet je PAL-60 hebben, toch? Bewerkt: 27 maart 2010 door jimmiefitz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 (bewerkt) Op wat voor console speel je? Met de nieuwste consoles met HDMI, de PS3 en X360 dus, maakt dat allemaal niks meer uit, zolang je de HDMI kabel gebruikt. En bij de oudere games van de PS2 en Xbox kun je meestal gewoon kiezen als er een 60 hz optie is. Bewerkt: 27 maart 2010 door gta_rulez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Op wat voor console speel je? Met de nieuwste consoles met HDMI, de PS3 en X360 dus, maakt dat allemaal niks meer uit, zolang je de HDMI kabel gebruikt. En bij de oudere games van de PS2 en Xbox kun je meestal gewoon kiezen als er een 60 hz optie is. Ik speel op de Xbox 360, maar mijn TV is een LCD-TV en ik heb wel een kabel die lijkt op een USB-Stick, moet ik die gebruiken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Voor sommige games moet je PAL-60 hebben, toch? Je moet dan een 60 PAL Hertz televisie hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Voor sommige games moet je PAL-60 hebben, toch? Je moet dan een 60 PAL Hertz televisie hebben. Maar wat is Hertz? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Voor sommige games moet je PAL-60 hebben, toch? Je moet dan een 60 PAL Hertz televisie hebben. Maar wat is Hertz? Dat zijn golven. Je kan gewoon op een LCD tv zonder problemen spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Voor sommige games moet je PAL-60 hebben, toch? Je moet dan een 60 PAL Hertz televisie hebben. Maar wat is Hertz? Dat zijn golven. Je kan gewoon op een LCD tv zonder problemen spelen. Nou, ik heb Forza Motorsport en Pure en die kan je niet spelen met PAL-50 zegt ie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Welke tv heb jij? Of het is verkeerd ingesteld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Welke tv heb jij? Of het is verkeerd ingesteld. Een JVC. Ik ben nu niet thuis, dus weet ik niet welke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Probeer dan eens die kabel die lijkt op een USB te gebruiken. Dat is naar alle waarschijnlijkheid je HDMI kabel. Ziet er zo uit als het goed is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Probeer dan eens die kabel die lijkt op een USB te gebruiken. Dat is naar alle waarschijnlijkheid je HDMI kabel. Ziet er zo uit als het goed is. Ik zei al dat ze op een USB leken, maar er staat geen HDMI op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2010 Probeer dan eens die kabel die lijkt op een USB te gebruiken. Dat is naar alle waarschijnlijkheid je HDMI kabel. Ziet er zo uit als het goed is. Ik zei al dat ze op een USB leken, maar er staat geen HDMI op. Hebben ze wel die pinnetjes enz.? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2010 En check anders het boekje van je tv, of je de instellingen kan aanpassen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.