wesley123 Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2010 hoe bedoel je installeerde hij de drivers weer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2010 hoe bedoel je installeerde hij de drivers weer? Toen ik de 10.2 drivers had geinstalleerd en de pc opnieuw opstarte, Installeerde windows installer automatisch de 10.3 drivers weer Dit gebeurde waarschijnlijk omdat er volgens de pc geen drivers opzaten, terwijl ik wel de 10.2 drivers had geinstalleerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2010 heb je de driver zelf of de complete package gedownload? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2010 Complete package heb ik gedaan, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2010 heb je de installer als administrator uitgevoert? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2010 heb je de installer als administrator uitgevoert? Ik neem aan van wel ja, en hoe zou je dat anders doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2010 dat doe je door met de rechtermuisknop en dan als administrator uitvoeren te selecteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2010 dat doe je door met de rechtermuisknop en dan als administrator uitvoeren te selecteren. Had ik altijd al als administrator dus daar ligt het niet aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2010 dat doe je door met de rechtermuisknop en dan als administrator uitvoeren te selecteren. Had ik altijd al als administrator dus daar ligt het niet aan. hoe bedoel je? nog als je een administrator account hebt moet je dit doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2010 Probeer eens je resolutie te verlagen,naar 800x600 bijvoorbeeld. En probeer ook eens je "Shadow Settings" te verlagen, kijk eens wat er gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2010 Dit is een identiek probleem dat ik gehad had met mijn (doorgebrandde) 9600GT. Witte vlekken op mijn beeld, maar het spel ging wel vlotjes op 42 FPS. Oplossing: Kaart in de prullenbak gegooid en een HD4870 gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2010 idd, het kan ook zoals deluxo zei een defecte kaart zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 31 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2010 idd, het kan ook zoals deluxo zei een defecte kaart zijn. Daar geloof ik helaas niet in Het moet gewoon een simpel driver probleem zijn, want alle andere spellen wat ik speel doen het gewoon goed en hebben zelfs performance winst dankzij die 10.3 drivers. Dus defect is ie zeker niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 31 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2010 Net drivers verwisselt, weet niet of ik het goed heb gedaan, pc geeft wel aan dat ze op 10.2 drivers draaien. Het probleem is nog steeds dat ik lage fps heb en die rare artifacts krijg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2010 post je computerspecificaties eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.