Jump to content

LibertyCityNightlife.com


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Rockstar Games had woensdag iets nieuws op de officiele site van GTA IV geplaatst voor GTA The Ballad of Gay Tony. Een soort kleinigheidje met wat informatie over het nachtleven in GTA BoGT. LibertyCityNightlife.com. Het is geen officiele site, maar gewoon iets op de site van GTA IV. Er staan onder andere de info over de nachtclubs, er staat een widget met tips en verder wat plaatjes van de nachtclubs.

Presenting Liberty City Night Life - your source for info and VIP access to Liberty City's hottest clubs. Plus the latest party pics from around town, and inside tips that will help you get past those velvet ropes from some of Liberty's most ubiquitous party hounds, like Mori Kibbutz, Gracie Ancelotti, Tony Prince and others.

Check out libertycitynightlife.com for all that and more, and get pumped to join the party this April, when Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City arrives for PlayStation 3 and PC.

(BRON: Rockstar Games)

GTA Ballad of Gay Tony is samen met The Lost And Damned, ook in een pakket genaamd: The Episodes from Liberty City verkrijgbaar voor de PS3 en PC vanaf 16 april via PlayStation Network en Games for WIndows Live of in de winkel verkrijgbaar.

MVG Grand Theft Auto TOM

PS: had het nog nergens zien staan dus deed ik het maar...thumbsup2.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

<br>dat je hier een heel topic over maakt...<br><br>maar ja zijn ook mensen die dit graag wouden denk ik<br>
Logisch dat ik daar een heel topic over maak...emo.gif Net als bij nieuwstopics. Op de Rockstar Games site staat het als een nieuwsonderwerp. Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom denk ik dat Joriz dit ook in een topic heeft gezet... :7

EDIT: Maak dat mee, Joriz is niet de eerste Ö.

Als Joriz dit al had, moest hij dat maar als nieuws topic doen en niet IN een topic...emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...