Dark_Zemy Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Ik zit dus met een probleem.. Ik surfte net wat op het net, totdat er ineens iets gedownload werd en McAfee helemaal ging flippen. Ik wou gelijk gaan scannen, maar het blijkt dat ik dan Mcafee moet activeren. :| Hoe moet dit? Ik wil wel een plaatje posten van wat ik bedoel, als je wilt... Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Je moet een licentie bij McAfee hebben om langer dan de trial gebruik te kunnen maken van hun producten. Mocht je geen licentie hebben, dan kan je die bij McAfee aanschaffen. Zorg ervoor dat je de licentie voor het juiste programma aanschaft. Het beste is om daarbij de nieuwste versie te nemen. Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Je moet een licentie bij McAfee hebben om langer dan de trial gebruik te kunnen maken van hun producten. Mocht je geen licentie hebben, dan kan je die bij McAfee aanschaffen. Zorg ervoor dat je de licentie voor het juiste programma aanschaft. Het beste is om daarbij de nieuwste versie te nemen. Waar moet je die licentie dan invoeren? Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Meestal in het programma zelf. Waar precies weet ik bij McAfee niet, aangezien de versie die ik heb niet opnieuw geactiveerd hoeft te worden. Waarschijnlijk zal je die informatie bij aanschaf van de licentie wel krijgen, of je kan het vinden op de website. Reageren
Rutger. Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Bij McAfee hoef je nergens een licentie in te voeren, volgens mij krijg je als je betaald hebt een bestandje dat je moet downloaden en wat dan automatisch je McAfee licentie verlengt Tenminste, zo ging het bij mij ongeveer wel. Reageren
ikt Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Indien je PC nieuw is en er al een soort trailversie van McAfee op zat: Download eens een gratis antivirusprogramma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.