Jump to content

online gta 4


superxtom

Recommended Posts

ik heb sinds kort mij gamertag gelinkt. toen ik online ging spelen ging alles goed behalve het joinen. ik join een match en dan laad hij. dan lijkt het of ik zelf een match moet aanmaken. ik sta in mijn eentje in een lijst. rechts kan ik alle instellingen aanpassen ik druk gelijk op enter en dan doet hij helemaal niks. ik kan weer terug gaan naar het menu dat doe ik. ik probeer een andere match. nou staat er: unable to join the game. weer terug naar het menu. nu valt het mij op dat er linksonder. your nat typ is stict: staat. kan iemand mij helpen want ik heb vanochtend de laaste missie gehaald (f*** jimmy pegorine) maar nu zou ik dus graag online gaan spelen. iedereen zegt dat het leuk is en zo. dus ik wil het graag ook om te kijken of het echt zo leuk is :D maar kan iemand mij helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst en vooral: Op welke console speel je? PS3, XBox, PC?

Kijk dan ook na of je UPnP aan hebt staan in je router.

Dit is bij elke router anders, dus ik kan je niet exact vertellen waar je die instelling kan vinden. Meestal staat het bij Systeeminstellingen of iets dergerlijks.

Als dat niet werkt kan je ook nog proberen een aantal poorten open te zetten;

[table=header]Poort|Protocol

53|TCP & UDP

80|TCP

88|UDP

1096|TCP & UDP

2074|TCP & UDP

3074|TCP & UDP[/table]

http://www.gtaforums.com/index.php?amp;showtopic=385303&view=findpost&p=1059139541

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst en vooral: Op welke console speel je? PS3, XBox, PC?

Kijk dan ook na of je UPnP aan hebt staan in je router.

Dit is bij elke router anders, dus ik kan je niet exact vertellen waar je die instelling kan vinden. Meestal staat het bij Systeeminstellingen of iets dergerlijks.

Als dat niet werkt kan je ook nog proberen een aantal poorten open te zetten;

[table=header]Poort|Protocol

53|TCP & UDP

80|TCP

88|UDP

1096|TCP & UDP

2074|TCP & UDP

3074|TCP & UDP[/table]

http://www.gtaforums.com/index.php?amp;showtopic=385303&view=findpost&p=1059139541

ik speel op de pc laptop hp pavilion dv6 2090eg

ik snap het niet ik ben niet zo met computers. weet wat er allemaal in een computer zit. wat een videokaart is enz. maar daarmee houd het op dus kan iemand mij misschien een uitleg geven die ik begrijp :D

Bewerkt: door superxtom
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het zelfde probleem.. (kan mijn topic hier miss bij?)

maar ik kon wel altijd multi player doen allen wel vaak dat ik dan alleen in zon ding kom

maar nu ben ik na een kwartier gestopt met proberen.... 3x terug gezet naar single player....

Link to comment
Delen op andere websites

alsjeblieft help me:( ik kan de instellingen echt niet vinden. ik heb op alles gezocht en in alle mappen gekeken maar ik kan het niet vinden. ik speel op de hp pavilion dv6 2090-eg. kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

In je mappen ga je het niet vinden. :7

Eerst kijk je op je router (dat is het kastje waar allemaal internet kabels in steken) welke merk en welk model het is. Meestal staat het op een sticker aan de onderkant.

Daarna ga je naar portforward.com. Vind je merk en model in de lijst met routers. Je krijgt nu een pagina met allemaal game titels. Klik op Xbox Live 360, want die gebruikt dezelfde poorten als Games For Windows - LIVE. Vervolgens voer je de instructies uit die je te zien krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het al. ik vondt de instellingen van de router bij de netwerkadapters. toen vond ik het IP adres. dat heb ik ingetypt op internet. mijn vader hielp me. anders wist ik dat ook niet. toen kwam ik bij de instellingen van de router waarbij ik iets kon veranderen. na even zoeken vond ik dat upnp ding en toen aanzetten en toen lekker online. bedankt voor jullie tips.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...