dabbert68 Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Hallo iedereen Gister hebben we vice city stories voor onze zoon gekocht. Wij fanatiek aan het zoeken naar code's/cheats. Nu hebben we wel een paar gevonden, een stuk of 6 site's met code's, maar geenéén code werkt, wat deden wij dan nou verkeerd. Waar kunnen we wel de goeie code's vinden. Wie o wie kan mij / ons helpen hier mee groeten Dabbert68 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 (bewerkt) Hoi! Gebruik WikiGTA. Een onderdeel van het forum. Hier ook meteen de link voor Vice City Stories cheats: GTA Vice City Stories cheats. Hopelijk heb ik hiermee genoeg geholpen. Tevens is hier meer informatie over de andere games beschikbaar. Bewerkt: 28 maart 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
dabbert68 Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Hoi! Gebruik WikiGTA. Een onderdeel van het forum. Hier ook meteen de link voor Vice City Stories cheats: GTA Vice City Stories cheats. Hopelijk heb ik hiermee genoeg geholpen. Tevens is hier meer informatie over de andere games beschikbaar. dank je ga het efkes proberen laterzzzzzzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.