Jump to content

Test Drive Unlimited 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Hopelijk komen er nog Nederlandse bedrijven... Want een zweeds bedrijf heeft ook al een auto als iemand bij hen pre-ordert.

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

313

• GolfG60

168

• TalkingPear

116

• Dj-GTA

107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hopelijk komen er nog Nederlandse bedrijven... Want een zweeds bedrijf heeft ook al een auto als iemand bij hen pre-ordert.

Zal wel niet veel spectaculairs zijn denk ik.

Geplaatst: (bewerkt)

ey had nog ff een nieuwtje gevonden over tdu2 er zal ook iets van een radio komen en dit zijn de nummer die nu bekend zijn :

Paul Oakenfold – Untitled

Deadmau5 – Ghosts 'n' Stuff

Ellie Goulding – Under the Sheets

Paul Van Dyk – For an Angel

Phoenix – 1901

Metric – Gold, Guns, Girls

Passion Pit – Little Secrets

The Temper Trap – Fader

Neon Indian – Ephemeral Artery

Dum Dum Girls – Bhang, Bhang, I'm a Burnout

Danko Jones – Code of the Road

Murder City Devils – Hey Sailor

Surfer Blood – Floating Vibes

FF geluister via youtube en somige zijn wel vet :)

Bewerkt: door jallehab
Geplaatst:

Bedankt voor het posten, zo te zien zijn er ook een aantal nieuwe fototjes/pictures uit... die post ik morgen.

Geplaatst:

Wanneer komt TDU2 nou precies uit, en is het aan te raden om TDU te spelen met een stuurje, want met TDU 1 kom ik er echt niet uit met mn Xbox stuur.

Geplaatst:

Wanneer komt TDU2 nou precies uit, en is het aan te raden om TDU te spelen met een stuurje, want met TDU 1 kom ik er echt niet uit met mn Xbox stuur.

24 september komt die in nl ,Of je met een stuur moet (beter ) is geen idee ik heb versie 1 niet gespeeld, enige wat ik wel weet dat ik de logitech g27 ga kopen (niet speciaal voor deze game ) dus ik ga met stuur :)

Geplaatst:

Ik had wel voor TDU1 een stuur gekocht ( G25 ), omdat het anders zo onrealistisch rijdt, met die pijltjes toetsen maakt het zo'n slechte handling van de voertuigen. TDU2 + Toetsenbord = Faal gaming.

Geplaatst:

Op PS3 rijdt t wel relaxt met die sticks alhoewel krijg je wel eens last van je duimen enz maarja:P en ook t remmen en gas geven (L2 en R2) is ook relax kun je ook half remmen of half gas geven op PC is het direct volle poele.

Daar heb je helemaal gelijk in, alleen is het met stuur rijden toch een tikkie realistischer... Dat komt mede door de force feedback ( terugvibereren van het stuur ), dat vond ik vooral mooi in TDU1 met me G25, dat je het net zo kan configureren als in Real life.

UPDATE: Nieuwe trailer - Enviroments

zie hier

Bewerkt: door GekkieJ01

Indd stuur is wel nice , Ik hoop dat ik logitech g 27 voor augustus heb :puh: kan ik nog oefen whaha :puh:

:O NICE trailer .. zelf de auto ramen kunnen op en, lekker muziek ook :)

UPDATE: ik zat ff op de website ^^ van die trailer te kijken en als je dan na een ander filpje gaat de Test Drive Unlimited 2 Nour Polloni Interview staat er in commentaar dat er: ook motors zullen zijn ,niet in de release maar later in DLC , jah het word better en beter , of je voor de dcl moet betalen is niet bekend :(

Bewerkt: door jallehab
Geplaatst:

Hopelijk hoef je die DLC niet te betalen met creditcard, want die heb ik namelijk niet :(

Geplaatst:

Dit spel koop ik sowieso. Ik hoop dat de DLC gratis is, maar het is tenminste al geen car-pack, dat had ik erger gevonden indien ik het niet kon kopen.

nog 2mnd en dan is het zover :D, 24september wordt als datum gezegd bij gamewinkels

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst:

Als ik het goed begrijp komt er 1 carpack ( met motoren? ) de prijs hiervan is nog niet bekend. Maar in TDU1 was er een carpack met auto's ( ookwel megapack genoemd ), deze pack kost 15 euro en kon je alleen betalen met een creditcard/ideaal enzovoort.

Geplaatst:

Mocht je toch moeten betalen kan je ook voor psn acc zon kaartje halen in de winkel van 20 /50 euro .. en zo kan je dlc kopen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...