Jump to content

Test Drive Unlimited 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hier een paar bladzijdes uit de games guide

img0001uv.jpg

img0002ibf.jpg

Bewerkt: door onbekendeIV
Grote afbeeldingen geplaatst in spoiler.
  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

313

• GolfG60

168

• TalkingPear

116

• Dj-GTA

107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

@jallehab, ik had het over de PC versie. :puh: Misschien ga ik die namelijk ook kopen :)

@onbekendeiv: Bedankt voor het posten maat :) Heb het allemaal even snel doorgelezen, best wel intressant ;)

Geplaatst:

Een G27 is fucking duur... Mijn doeleinden zijn lekker sturen en meer niet... Ik vond het jammer dat je maar 6 auto's kreeg bij TDU1 in de DLC en gelijk 4,5€ lichter was, oplichters,

Geplaatst:

Een G27 is fucking duur... Mijn doeleinden zijn lekker sturen en meer niet... Ik vond het jammer dat je maar 6 auto's kreeg bij TDU1 in de DLC en gelijk 4,5€ lichter was, oplichters,

En daar kwamen er een paar packs van toch? Op de XBOX 360? Al die packjes?

hier zijn wat pagina's uit playstation magazine juli 2010

img0004jkg.jpg

img0005lb.jpg

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst:

Leest lekker door die tekst, las ik nou ook dat je als je level 10 bent naar Hawaii kan gaan met je woonboot ehh ik bedoel jacht? Houdt dit in dat er een levelsysteem in zit net zoals GTA4?

Vanmiddag nog een ander interview doorgelezen, er stond eigelijk al een beetje in dat er waarschijnlijk geen tank-optie in komt te zitten, alhoewel wij nog niks weten over de DLC is nog alles mogelijk. Zo ook een nieuw eiland in de DLC.

Jah er zit een lever systeem in ( hoe het werk idn) maar dat was al bekend ( of ik wist het al :puh: )

En zou wel vet zijn dat je kan tanken / nog een eiland

moet nu iedere keeraan het spel denken als ik het nummer van de vengaboys draai we goining to ibiza !!!! :)

waarschijlijk koop ik vanvond de g 27 :) dinsdag dan in huis :puh: kan ik nog lekker oefen :puh:

Bewerkt: door jallehab

Alvast leden die van plan zijn om TDU te gaan kopen?

Ik denk:

Dj-GTA

OnbekendeIV

Jallahab

the360box??

.Senne

Hayte

GekkieJ01

Nogmeer?

Bewerkt: door GekkieJ01
Geplaatst:

Hangt er vanaf. Als het autorijden van Underground 2 niveau is, dan eet ik de disk op. Als het van ProStreet niveau is (met misschien een klein vleugje Midnight Club Los Angeles) zal ik hem denk ik wel kopen.

Geplaatst:

Alvast leden die van plan zijn om TDU te gaan kopen?

Ik denk:

Dj-GTA

OnbekendeIV

Jallahab

the360box??

.Senne

Nogmeer?

Ehh jij ??? en heb is het zeker dinsdag heb ik de g27 :) en midnight club los angeles :)

Natuurlijk ik puh2.gif

Enneh, ik ben ook nog aan het kijken voor een stuurtje, ik heb al een G25 dus daar ben ik wel blij mee, alleen moet nog steeds een 2e stuurtje hebben.

Edit: @ Hayte

Ligt er natuurlijk aan op welke console je het gaat kopen, dat lijstje was van PS3: Die heeft een joystick dus geen U2 wegligging probleempjes :puh: En al helemaal niet dat je in 1 seconden een bocht kan nemen zonder kracht te zetten zoals in deeltje 1 als je met toetsenbord speelde.

Bewerkt: door GekkieJ01
Geplaatst:

Waarom wil je de koppeling indrukken tijdens het racen, G27 is puur voor simulator want raceauto's hebben geen koppeling meer(je hoeft alleen maar achter het stuur te drukken). Ik koop de Logitech Drive Force GT.

Geplaatst:

Natuurlijk ik puh2.gif

Enneh, ik ben ook nog aan het kijken voor een stuurtje, ik heb al een G25 dus daar ben ik wel blij mee, alleen moet nog steeds een 2e stuurtje hebben.

Ligt er natuurlijk aan op welke console je het gaat kopen, dat lijstje was van PS3: Die heeft een joystick dus geen U2 wegligging probleempjes :puh: En al helemaal niet dat je in 1 seconden een bocht kan nemen zonder kracht te zetten zoals in deeltje 1 als je met toetsenbord speelde.

Dat pijltjes probleem heb ik niet gehad op de pc met TDU1 als ik stuurde duurde het ongeveer 2 a 3 seconden voordat het stuur helemaal gedraaid stond. had de sensitivity zo ingesteld dat het net was alsof ik met een stuurtje reed maar dan met pijltjes:P

Geplaatst:

Natuurlijk ik puh2.gif

Ligt er natuurlijk aan op welke console je het gaat kopen, dat lijstje was van PS3: Die heeft een joystick dus geen U2 wegligging probleempjes puh2.gif En al helemaal niet dat je in 1 seconden een bocht kan nemen zonder kracht te zetten zoals in deeltje 1 als je met toetsenbord speelde.

Dat pijltjes probleem heb ik niet gehad op de pc met TDU1 als ik stuurde duurde het ongeveer 2 a 3 seconden voordat het stuur helemaal gedraaid stond. had de sensitivity zo ingesteld dat het net was alsof ik met een stuurtje reed maar dan met pijltjes:P

Hee, ik dacht dat dat alleen maar voor stuurtjes was :puh: Voortaan ga ik dat gebruiken als ik geen zin of tijd heb om stuurtje te pakken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...