GekkieJ01 Geplaatst: 9 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 Met komst van tdu 2 zal de server van tdu 1 in begin 2011 sluiten En dat kunnen ze dan weer niet maken! Weten hun wel dat TDU1 nog vaak wordt gespeelt? Reageren
jallehab Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 Jah maar als 2 uitkomt , word die meer gespeeld Is wel jmmr voor de mensen die het vaak spelen Reageren
The360box Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Jah maar als 2 uitkomt , word die meer gespeeld Is wel jmmr voor de mensen die het vaak spelen Ja gedeeltijk want je kon ook online freeride elkaar uitdagen, maarja nog 1 jaartje online. Reageren
Hayte Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Hah, je raadt nooit welk spel ik nou weer aan het no-lifen ben. Tot ik "perongeluk" aan de verkeerde kant van de weg reed, ontwijk een politie agent terwijl hij mij wou ontwijken. Botsing dus. Dus ik race weg in m'n Lotusje, rij nét langs een politie wagen, tot die zak opeens uit gaat wijken en mij ramt (hij mij dus), waardoor ik 2 "sterren" heb, wat bijna impossible is om weg te krijgen (dankzij de irritant spawnende politiewagens elke picometer). Conclusie; Eden Games, pimp de AI van de mensjes en haal de irritante politie weg. Danke schön. Verder is Unlimited 1 al een perfect spel, en als ze het rijden aan gaan passen ga ik ze slaan. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 moet nu iedere keeraan het spel denken als ik het nummer van de vengaboys draai we goining to ibiza !!!! Dat heb ik dus ook! Reageren
.Senne Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Ik heb me ingeschreven voor de beta, laat ons hopen dat ik een mailtje krijg als ze 'm ten download stellen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Dat die beta nog beschikbaar was joh. :O Atari en namco geven nu ook bijna niet meer informatie... Ik zal binnenkort nog een paar pics sturen. Reageren
Velaro Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 GekkieJ vroeg me om deze nieuwe trailer te posten over de Aston Martin One-77. Reageren
jallehab Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Zit er toch goed uit Wel jmmr dat er steeds minder nieuws komt Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Tot nu toe ziet alles er toch heel goed uit. Ik heb het nieuws van TDU2 niet echt gevolgd maar ik hoop alleszins dat er wat nieuwigheden inzitten en grafisch ziet het er top uit. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Bedankt voor het posten Valero I love you whaha Nog even en TDU2 is uit... Oftewel nog een paar maandjes... hopelijk geen uitstel. Reageren
The360box Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 (bewerkt) Kan iemand even de Carlist naar deze pagina update, en nu nog 62 dagen, Camaro SS SLR SM Audi - TTRS Roadster - TTS - Q7 - R8 V8 Aston Martin - DBS Chevrolet - Camaro SS Dodge - Charger SRT8 - Viper SRT10 Coupe Ford - GT - Mustang GT Gumpert -Apollo Sport Koenigsegg - CCXR Lancia - Delta Integrale McLaren - MP4-12C (club-exclusive) Mercedes - 300SL - SLR 722 S McLaren Roadster - SLR Z199 (Stirling Moss) Pagani - Zonda F - Zonda Cinque - Unconfirmed, Zonda C12S - Unconfirmed, Zonda C12S Roadster Saleen - Unconfirmed, S5S Raptor - Unconfirmed, S7 Twin Turbo Spyker - C8 (pic) - Unconfirmed, C12 Zagato - Unconfirmed, Peking to Paris SSUV Bewerkt: 16 juli 2010 door The360box Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Kan iemand even de Carlist naar deze pagina update, en nu nog 62 dagen, Camaro SS SLR SM Audi - TTRS Roadster - TTS - Q7 - R8 V8 Aston Martin - DBS Chevrolet - Camaro SS Dodge - Charger SRT8 - Viper SRT10 Coupe Ford - GT - Mustang GT Gumpert -Apollo Sport Koenigsegg - CCXR Lancia - Delta Integrale McLaren - MP4-12C (club-exclusive) Mercedes - 300SL - SLR 722 S McLaren Roadster - SLR Z199 (Stirling Moss) Pagani - Zonda F - Zonda Cinque - Unconfirmed, Zonda C12S - Unconfirmed, Zonda C12S Roadster Saleen - Unconfirmed, S5S Raptor - Unconfirmed, S7 Twin Turbo Spyker - C8 (pic) - Unconfirmed, C12 Zagato - Unconfirmed, Peking to Paris SSUV Yes, een Nederlands merk(H) voor mensen die het misschien niet weten ik bedoel Spyker en nog een keer YES de Lancia Delta, nu nog de Volkswagen-lijn iig de Golfjes en dan is alles compleet denk ik. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Volkswagen R34 zou ik er ook wel in willen, hopelijk niet op de manier van de R32. Die nieuwe R32 van de golf 5 is namelijk zo verschrikkelijk lelijk. Die van de golf 4 is prachtig.! Reageren
.Senne Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 (bewerkt) Senne is in luv with the SLR Stirling Moss. :$ En ik hoop echt dat er een aantal leuke offroaders inzitten. Totnogtoe zie ik enkel de Q7, maar ik wil wel een aantal land rovers enzo. Bewerkt: 16 juli 2010 door .Senne Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.