Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het ziet er weer prachtig uit ^^ ... Als er een nederlands bedrijf in zit :) krijgen wij ook meschien eeen auto alsje je hem van te voren besteld :)

En daar zitten we op te wachten? 1 of andere Sezuki?

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er weer prachtig uit ^^ ... Als er een nederlands bedrijf in zit smile3.gif krijgen wij ook meschien eeen auto alsje je hem van te voren besteld smile3.gif

En daar zitten we op te wachten? 1 of andere Sezuki?

Suzuki... :7 Ik hoop dat er alsnog een audi rs6 inkomt

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er weer prachtig uit ^^ ... Als er een nederlands bedrijf in zit :) krijgen wij ook meschien eeen auto alsje je hem van te voren besteld :)

En daar zitten we op te wachten? 1 of andere Sezuki?

Nou, ze zouden ons een Nederlandse auto kunnen geven, misschien een speciale uitvoering van de C8, of een oldtimer ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er weer prachtig uit ^^ ... Als er een nederlands bedrijf in zit smile3.gif krijgen wij ook meschien eeen auto alsje je hem van te voren besteld smile3.gif

En daar zitten we op te wachten? 1 of andere Sezuki?

Nou, ze zouden ons een Nederlandse auto kunnen geven, misschien een speciale uitvoering van de C8, of een oldtimer ofzo.

Het hoeft van mijn parts niet eens een Nederlands Automerk te zijn, we moeten gewoon een exclusieve auto krijgen als we TDU2 pre-orderen. Anders is het gewoon onzin. Wat mij betreft krijgen we een Audi BMW M3 CSL als exclusieve auto, maargoed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit gedoe om 1 extra auto onzin, waarom? Omdat je toch al 175 auto's krijgt en je zal wel als je hem Besteld een extra goodie krijgen, er zal dan ook wel een Special Edition uitkomen.

EN aan de box te zien zit de Bugatti Veyron erin!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit gedoe om 1 extra auto onzin, waarom? Omdat je toch al 175 auto's krijgt en je zal wel als je hem Besteld een extra goodie krijgen, er zal dan ook wel een Special Edition uitkomen.

EN aan de box te zien zit de Bugatti Veyron erin!!

Je moet het zo niet zien, het is een exclusieve auto dat je krijgt, dus niet veel spelers/gamers rijden in die auto dan. En sowieso, wat maakt het nou uit, hoe meer auto's hoe meer vreugde toch? Krijg je ook nog meer waar voor je geld. biertje.gif

Link to comment
Delen op andere websites

De Lotus Esprit zit er ook in, wow, nee toch niet... En wat ik wel scheef vind is dat je met een TTRS met zeker 100KM/P je dak kan opnevouwen. sad2.gif

De officiele carlist ( dus de volledige ) is toch nog niet compleet, wellicht komt de Espirit er toch nog in. En wat bedoel je met opnevouwen?

Link to comment
Delen op andere websites

opnevouwen = opvouwen = cabriodak sluiten.

Ik vindt het al een hele uitkomst dat die feature een keer in een game verschijnt, ik ken geen enkele andere game waarbij je een ingame werkend cabriodakje hebt. NFS had een tijd lang de keuze vanuit het menu bij de cabrio's, maar verder dan dat heb ik geen enkele developer zien gaan.

Offtopic, de volgende GTA moet ook van dat soort cabrio's krijgen.. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...