Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

opnevouwen = opvouwen = cabriodak sluiten.

Ik vindt het al een hele uitkomst dat die feature een keer in een game verschijnt, ik ken geen enkele andere game waarbij je een ingame werkend cabriodakje hebt. NFS had een tijd lang de keuze vanuit het menu bij de cabrio's, maar verder dan dat heb ik geen enkele developer zien gaan.

Offtopic, de volgende GTA moet ook van dat soort cabrio's krijgen.. bloos.gif

Eigenlijk was het ook de bedoeling van Namco en Atari om het spel zo realistisch mogelijk uit te brengen, het ziet er nu al best gaaf uit om eerlijk te zijn, maar dat zag TDU1 ook al. De AI van TDU1 was echt compleet bad, in TDU2 hebben ze voor een aantal spelers een beta uitgebracht, en die moeten de AI nu gaan beoordelen van TDU2.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

opnevouwen = opvouwen = cabriodak sluiten.

Ik vindt het al een hele uitkomst dat die feature een keer in een game verschijnt, ik ken geen enkele andere game waarbij je een ingame werkend cabriodakje hebt. NFS had een tijd lang de keuze vanuit het menu bij de cabrio's, maar verder dan dat heb ik geen enkele developer zien gaan.

Offtopic, de volgende GTA moet ook van dat soort cabrio's krijgen.. :$

Fout, je eigen Midnight Club LA heeft deze feature ook,

Link to comment
Delen op andere websites

Wow dit lijkt me best een vet spel. :) Lekker met je eigen getunde bak rondrijden met andere. En zien andere ook dan in MP je bodykits en spoilers\bestickering? :D Dan zou het echt vet zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wow dit lijkt me best een vet spel. smile3.gif Lekker met je eigen getunde bak rondrijden met andere. En zien andere ook dan in MP je bodykits en spoilers\bestickering? icon_mrgreen.gif Dan zou het echt vet zijn puh2.gif

Ja dat kan, alleen je kan je auto niet zo speciaal tunen als in de Need For Speed reeksen enzo. Het is volgens mij alleen lak, bestickering en prestatie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Enigste update rondom mij is dat ik overga op XBox omdat mijn PS3 alweer kapot is (3e keer) en alweer YLOD. Dus de PS3 wordt gemaakt en zet m onder neer voor de sier ofzo en ik ga een XBox360 Slim halen:) Ik was met GekkieJ aant quickscopen en met mn mesjes aant gooien en ineens valt mijn systeem uit rood lampje knipperen, daarna PS3 start weer op volgende dag wil m aanzetten gaat niet meer aan wat een rot einde voor mijn €600.

Link to comment
Delen op andere websites

Enigste update rondom mij is dat ik overga op XBox omdat mijn PS3 alweer kapot is (3e keer) en alweer YLOD. Dus de PS3 wordt gemaakt en zet m onder neer voor de sier ofzo en ik ga een XBox360 Slim halen:) Ik was met GekkieJ aant quickscopen en met mn mesjes aant gooien en ineens valt mijn systeem uit rood lampje knipperen, daarna PS3 start weer op volgende dag wil m aanzetten gaat niet meer aan wat een rot einde voor mijn €600.

Dat krijg je nou van dat mesjes gooien... biertje.gif Effe serieus ik ga waarschijnlijk ook een Xdoos kopen, nog tips? Budget is rond de 250 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Show me een bron, dan pas kan je me overtuigen. clown.gif

Oke, ik heb het gelezen en je hebt gelijk. Wat wel leuk is dat als je je hebt ingeschreven op de beta, dan je dan een exclusieve beloning krijgt. Zie hier voor bron

Maargoed, dan ga ik me wel vermaken met GT5 die paar maanden, er zijn nog genoeg andere games op me verlanglijstje die ik dan weer kan kopen. Maar TDU2 stond altijd op 1 bij mijn verlanglijstje, en op 2 GT5.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...