GekkieJ01 Geplaatst: 24 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 opnevouwen = opvouwen = cabriodak sluiten. Ik vindt het al een hele uitkomst dat die feature een keer in een game verschijnt, ik ken geen enkele andere game waarbij je een ingame werkend cabriodakje hebt. NFS had een tijd lang de keuze vanuit het menu bij de cabrio's, maar verder dan dat heb ik geen enkele developer zien gaan. Offtopic, de volgende GTA moet ook van dat soort cabrio's krijgen.. Eigenlijk was het ook de bedoeling van Namco en Atari om het spel zo realistisch mogelijk uit te brengen, het ziet er nu al best gaaf uit om eerlijk te zijn, maar dat zag TDU1 ook al. De AI van TDU1 was echt compleet bad, in TDU2 hebben ze voor een aantal spelers een beta uitgebracht, en die moeten de AI nu gaan beoordelen van TDU2. Reageren
nfsplayer Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 opnevouwen = opvouwen = cabriodak sluiten. Ik vindt het al een hele uitkomst dat die feature een keer in een game verschijnt, ik ken geen enkele andere game waarbij je een ingame werkend cabriodakje hebt. NFS had een tijd lang de keuze vanuit het menu bij de cabrio's, maar verder dan dat heb ik geen enkele developer zien gaan. Offtopic, de volgende GTA moet ook van dat soort cabrio's krijgen.. :$ Fout, je eigen Midnight Club LA heeft deze feature ook, Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Toch is het orgineel, TDU 1 was ook al zo'n realistische game. Alleen op de PS2 was het prut, de rest van de consoles waren de handlings, de controls enzovoort gewoon top.! Reageren
Dakendak Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 (bewerkt) Ik ga deze game kopen als het wat afgeprijst is, want zit krap bij kas. Maar wat ik al gezien heb was vet Bewerkt: 26 juli 2010 door Dakendak Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Wow dit lijkt me best een vet spel. Lekker met je eigen getunde bak rondrijden met andere. En zien andere ook dan in MP je bodykits en spoilers\bestickering? Dan zou het echt vet zijn Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Wow dit lijkt me best een vet spel. Lekker met je eigen getunde bak rondrijden met andere. En zien andere ook dan in MP je bodykits en spoilers\bestickering? Dan zou het echt vet zijn Ja dat kan, alleen je kan je auto niet zo speciaal tunen als in de Need For Speed reeksen enzo. Het is volgens mij alleen lak, bestickering en prestatie. Reageren
jallehab Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Voor de mensen die kunnen in loggen op de tdu2 site is er een nieuwe wallperper beschikbaar een audi dit keer Klik en dan inloggen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Die witte audi Q7 is echt bloedmooi Die dagrijverlichting ( ledjes ) zijn mooi gemaakt. Reageren
commando Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 hoop dat TDU 2 qua wegligging verbeterd is tov TDU 1, dat was bagger Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Geen nieuwe updates meer? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Wanneer ik nieuws zie, post ik het... Maar blijkbaar is het stilletjes rondom TDU2. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Enigste update rondom mij is dat ik overga op XBox omdat mijn PS3 alweer kapot is (3e keer) en alweer YLOD. Dus de PS3 wordt gemaakt en zet m onder neer voor de sier ofzo en ik ga een XBox360 Slim halen:) Ik was met GekkieJ aant quickscopen en met mn mesjes aant gooien en ineens valt mijn systeem uit rood lampje knipperen, daarna PS3 start weer op volgende dag wil m aanzetten gaat niet meer aan wat een rot einde voor mijn €600. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Enigste update rondom mij is dat ik overga op XBox omdat mijn PS3 alweer kapot is (3e keer) en alweer YLOD. Dus de PS3 wordt gemaakt en zet m onder neer voor de sier ofzo en ik ga een XBox360 Slim halen:) Ik was met GekkieJ aant quickscopen en met mn mesjes aant gooien en ineens valt mijn systeem uit rood lampje knipperen, daarna PS3 start weer op volgende dag wil m aanzetten gaat niet meer aan wat een rot einde voor mijn €600. Dat krijg je nou van dat mesjes gooien... Effe serieus ik ga waarschijnlijk ook een Xdoos kopen, nog tips? Budget is rond de 250 euro. Reageren
jallehab Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 ER IS WEER NIEUWS >>> GEEEN LEUK NIEUWS het spel word UITGESTELD tot begin 2011 .. om me multuplayer te verbeteren tevens worde de beta ook uit gesteld waneer die komt is niet bekend DEAM Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 (bewerkt) Show me een bron, dan pas kan je me overtuigen. Oke, ik heb het gelezen en je hebt gelijk. Wat wel leuk is dat als je je hebt ingeschreven op de beta, dan je dan een exclusieve beloning krijgt. Zie hier voor bron Maargoed, dan ga ik me wel vermaken met GT5 die paar maanden, er zijn nog genoeg andere games op me verlanglijstje die ik dan weer kan kopen. Maar TDU2 stond altijd op 1 bij mijn verlanglijstje, en op 2 GT5. Bewerkt: 12 augustus 2010 door GekkieJ01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.