Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

Enigste update rondom mij is dat ik overga op XBox omdat mijn PS3 alweer kapot is (3e keer) en alweer YLOD. Dus de PS3 wordt gemaakt en zet m onder neer voor de sier ofzo en ik ga een XBox360 Slim halen:) Ik was met GekkieJ aant quickscopen en met mn mesjes aant gooien en ineens valt mijn systeem uit rood lampje knipperen, daarna PS3 start weer op volgende dag wil m aanzetten gaat niet meer aan wat een rot einde voor mijn €600.

Dat krijg je nou van dat mesjes gooien... biertje.gif Effe serieus ik ga waarschijnlijk ook een Xdoos kopen, nog tips? Budget is rond de 250 euro.

Xbox slim:) heb ik ook gehaald 250 euro en dan heb ik nog zon charge pack van demon en hdmi kabel van demon erbij bij elkaar 283 euro. En dan gewoon tweedehandsspellen erbij halen als t geld op is:P

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Enigste update rondom mij is dat ik overga op XBox omdat mijn PS3 alweer kapot is (3e keer) en alweer YLOD. Dus de PS3 wordt gemaakt en zet m onder neer voor de sier ofzo en ik ga een XBox360 Slim halen:) Ik was met GekkieJ aant quickscopen en met mn mesjes aant gooien en ineens valt mijn systeem uit rood lampje knipperen, daarna PS3 start weer op volgende dag wil m aanzetten gaat niet meer aan wat een rot einde voor mijn €600.

Dat krijg je nou van dat mesjes gooien... biertje.gif Effe serieus ik ga waarschijnlijk ook een Xdoos kopen, nog tips? Budget is rond de 250 euro.

Xbox slim:) heb ik ook gehaald 250 euro en dan heb ik nog zon charge pack van demon en hdmi kabel van demon erbij bij elkaar 283 euro. En dan gewoon tweedehandsspellen erbij halen als t geld op is:P

Ik adviseer deze site eens te bekijken.

En ach..... zeer jammer dat het is uitgesteld, maar als dat betekent dat de game nog beter word...

Zolang het maar niet TE lang duurt want ik wil hem nondepu spelen! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En ach..... zeer jammer dat het is uitgesteld, maar als dat betekent dat de game nog beter word...

Zolang het maar niet TE lang duurt want ik wil hem nondepu spelen! :puh:

Denk je, en de spellen werden er nooit beter voor in deze uitstel trend.

GTA4 werd uitgestelt, nou voor de pc is het gewoon dikke poep, DiRt2 werd ook uitgestelt voor de pc, en dat was nou ook niet echt sjofel. De meeste uitgestelde games zijn zwaar waardeloos in elkaar geflanst en barsten gewoon van de bugs.

Link to comment
Delen op andere websites

nou ja, ze gaan ook niet zeggen dat ze hem alleen uitstellen om zo een beetje betere reclame voor het spel te maken. Nooit woorden geloven van een developper, is altijd pr praat.

Ik hoop zelf heel erg dat het gewoon een goed in elkaar gezet spel word, en niet zoals andere uitgestelde games die nog steeds half worden afgelevert.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je toch pech, tenzij je van plan bent GT5 te kopen, TDU2 uitgesteld naar 1e kwartaal 2010. duh.gif

Dan moet ik nog 1 dag per week naar school en tot 12 uur werken:P

Luckyboyy... ik moet dan gewoon les volgens rooster. irri.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...