Jump to content

Test Drive Unlimited 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Yep, als je op PC speelt, voeg me dan even toe: Mythbuster92 .... Dan rij ik je er even heen, weet ze zowel in Hawaii als in Ibiza te liggen. (ook voor anderen hier.... Heb vrienden nodig om mee rond te rijden, ben nogal vriendloos nu :-( ...)

In Ibiza ligt hij in dat dorpje ten zuiden van het dorp waar je start, of eigenlijk is het hetzelfde dorpje... Hij ligt in het zuidoosten van dat dorp, ten zuid oosten van de inham in de kust, in een noord-zuid gerichte straat.

In Hawaii ligt hij ook in het dorp waar je eerste huis is. Hij ligt iets ten oosten van je huis in een noord-zuid gerichte straat, ik denk 1 of 2 straten van je huis af.

Kan iemand mij vertellen of er een Porsche 911 Turbo uit 1985 in het spel zit? Zoiets zei iemand op het TDU2 forum?! Zo ja, waar kan ik die halen?

RUF zit er wel in maar weet niet of die van 1985 is

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

313

• GolfG60

168

• TalkingPear

116

• Dj-GTA

107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ehm ik denk dat ik hem al snap... Hij had het over een luchtgekoelde 85 Porsche Turbo 911...... Wat kwam er nog meer uit 1985 dat luchtgekoeld was en best wel een link heeft met oude Porsche's?.. Yep.

100_4593.JPG

Dat zal 'm zijn dan...

Overigens, hoe kun je PC foto's van TDU opzoeken op je harde schijf? Ik heb een mapje photos gevonden bij mijn documenten, maar die foto's kan ik niet openen, ondanks dat het jpg is :cab: !

Ik wil namelijk mijn General Lee Kever laten zien! :D Ga er ook nog een maken van de Charger en misschien Challenger, maar dan moet ik eerst meer geld hebben. Heb net iets van 50000 dollar verspild aan STIKKERS alleen al xD Ben nu bijna blut, en 't snelste wat ik heb is een Audi S5, had toch liever opgespaard voor RS6 Avant denk ik.

Bewerkt: door Mythbuster

Hoe kom jij aan zo weinig geld? xD

Ik ben level 12 (geloof ik, kan ook meer zijn), heb 6 huizen, iets van 8 auto's en een half miljoen aan geld. Moet nog een paar duizend sparen als ik voor de SLR Cabrio wil gaan :7

Koop geen SLR!

Die win je van Stuart :schater:

Netzoals de V10 Tourag, nog een Q7, Mustang, en nog eentje, ohja, de SLK.

Bewerkt: door GolfG60

Welke klasse-3 SUV's zijn er eigenlijk? Alleen de Mercedes en de Audi toch?

nee ook de Spyker D8 Peking To Paris.

kost 288.610

maar is zeker sneller dan de Q7 en de ML63 AMG

ik vond het me geld zeker waard.

maar hij is wel duurder dan de andere 2.

en het is net wat je er voor wilt uitgeven.

audi is 147.000 en de Mercedes weet ik even niet. maar ook iets in die richting.

Bewerkt: door PorZ19
Geplaatst:

Ik kan 't denk ik niet.. Ik weet nou niet of het aan het spel ligt of aan mij, maar ik haal geeneens de alle eerste license. Het eerste met die rode Ferrari ging simpel vond ik en nu lukt dit totaal niet. Kan het aan het toetsenbord liggen? Ik kan niet eens normaal inhalen of ik rijd al tegen een boom aan. Een stuurtje heb ik wel, maar die kan 't spel dan weer niet vinden. Naja, ik ben atm blij dat ik er geen geld aan heb uitgegeven, want ik zat te denken om hem aan te schaffen.

En hier zit iedereen vrolijk te racen en ik faal 'm. :$

Geplaatst:

Met welke auto ben jou bezig dan? Je moet gewoon geen tot weinig gas geven als je in een bocht zit. Dan komt alles goed. Oh, en voldoende remmen.

Geplaatst:

Het gaat al wat beter. :) Ik moet nu 2 rondes doen in zo'n mustang. Ik probeer dan nog jouw tip erbij en nu maar hopen dat het goed komt.

Het gaat al wat beter. :) Ik moet nu 2 rondes doen in zo'n mustang. Ik probeer dan nog jouw tip erbij en nu maar hopen dat het goed komt.

Je kan/kon beter de Lancia Delta pakken, je wint toch een mustang en de Lancia is geniaal.

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

Het schakelen werkt ook voor geen meter rijdt je normaal 170 in de 5 rijdt je ergens langs af rijdt ie 80 in de 5 en hij schakelt dan maar niet terug :S

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...