Jump to content
Geplaatst:
comment_1616270

Actieve topic posters & Actieve TDU2'ers:

Actieve leden - PS3 ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Communicatie|PSN Naam

GekkieJ01|Headset|GekkieJ01

Redfire|Headset|denviper

moechy|Toetsenbord|emotijger

Jallehab|Headset|jallehab

End of The Riot|Headset|svenw1

Tha-Block|Headset|Tha-Block

onbekendeIV|Headset|onbekendeIV

Yannick(NL)|Toetsenbord|Wykiey

Rullez|Headset|Nasty-Toilet-Man[/table]

Actieve leden - PC ( Wordt geupdate )

[table=header]GTAF naam|Gamenaam

TonystarkIV|/

Mythbuster | Mythbuster92

BoerTijger | BoerTijger

Vice|Earleys

Indycar Series|Indycarseries

rienie|rienie[/table]

Naamloos-2-5.jpg

Tweakers.net schrijft het volgende:

Atari kondigt Test Drive Unlimited 2 aan

Door Jurian Ubachs, woensdag 3 maart 2010 09:02

Uitgever Atari heeft Test Drive Unlimited 2 aangekondigd. De racegame biedt de speler, net het origineel, race-actie met dure bolides in exotische omgevingen, waarbij offline en online gecombineerd worden.

Test Drive Unlimited 2 schotelt spelers een game voor die veel lijkt op de originele Test Drive Unlimited, maar met de nodige extra features. Zo zullen spelers een geheel nieuw eiland kunnen verkennen in hun racemonsters.

Ook zal TDU2 een verhaal bevatten dat spelers zowel offline als in multiplayer-verband kunnen doorspelen. Bovendien bevat het spel een schademodel voor de auto's en zullen er gedurende een dag- en nachtcyclus ook veranderende weersomstandigeden optreden, zo maakten Atari en Namco Bandai Partners woensdagochtend bekend.

Het racespel, dat in Europa op de markt gebracht zal worden door het netwerk van Namco Bandai Partners, voegt offline en online gameplay samen, net zoals het eerste deel dat deed. Spelers kunnen op eigen houtje de wereld verkennen en het on the fly opnemen tegen andere aanwezige spelers. Het spel is feitelijk altijd online, al worden spelers niet verplicht ook direct tegen andere gamers te spelen.

Test Drive Unlimited 2 verschijnt voor de Xbox 360, PlayStation 3 en voor de pc. Atari en Namco Bandai Partners hebben nog geen releasedatum bekendgemaakt.

Bron: Autoweek.nl en Tweakers.nl

Mijn mening: Ik vind het super dat ze nog een 2e TDU maken, Test Drive Unlimited was/is voor mij al een succes geweest dus ik ben zeker van plan om TDU2 te gaan kopen. De verschillende auto's, het realisme van het spel dat nu nog groter wordt dan Test Drive Unlimited doordat je richtingaanwijzers, ruitenwissers enzovoort aan kan doen en de weerseffecten maakt het hopelijk weer een super spel

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 1.7k
  • Bezichtigingen 124.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1803190

Ehm ik denk dat ik hem al snap... Hij had het over een luchtgekoelde 85 Porsche Turbo 911...... Wat kwam er nog meer uit 1985 dat luchtgekoeld was en best wel een link heeft met oude Porsche's?.. Yep.

100_4593.JPG

Dat zal 'm zijn dan...

Overigens, hoe kun je PC foto's van TDU opzoeken op je harde schijf? Ik heb een mapje photos gevonden bij mijn documenten, maar die foto's kan ik niet openen, ondanks dat het jpg is :cab: !

Ik wil namelijk mijn General Lee Kever laten zien! :D Ga er ook nog een maken van de Charger en misschien Challenger, maar dan moet ik eerst meer geld hebben. Heb net iets van 50000 dollar verspild aan STIKKERS alleen al xD Ben nu bijna blut, en 't snelste wat ik heb is een Audi S5, had toch liever opgespaard voor RS6 Avant denk ik.

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1803322

Hoe kom jij aan zo weinig geld? xD

Ik ben level 12 (geloof ik, kan ook meer zijn), heb 6 huizen, iets van 8 auto's en een half miljoen aan geld. Moet nog een paar duizend sparen als ik voor de SLR Cabrio wil gaan :7

Koop geen SLR!

Die win je van Stuart :schater:

Netzoals de V10 Tourag, nog een Q7, Mustang, en nog eentje, ohja, de SLK.

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_1803359

Welke klasse-3 SUV's zijn er eigenlijk? Alleen de Mercedes en de Audi toch?

nee ook de Spyker D8 Peking To Paris.

kost 288.610

maar is zeker sneller dan de Q7 en de ML63 AMG

ik vond het me geld zeker waard.

maar hij is wel duurder dan de andere 2.

en het is net wat je er voor wilt uitgeven.

audi is 147.000 en de Mercedes weet ik even niet. maar ook iets in die richting.

Bewerkt: door PorZ19

Geplaatst:
comment_1803424

Ik kan 't denk ik niet.. Ik weet nou niet of het aan het spel ligt of aan mij, maar ik haal geeneens de alle eerste license. Het eerste met die rode Ferrari ging simpel vond ik en nu lukt dit totaal niet. Kan het aan het toetsenbord liggen? Ik kan niet eens normaal inhalen of ik rijd al tegen een boom aan. Een stuurtje heb ik wel, maar die kan 't spel dan weer niet vinden. Naja, ik ben atm blij dat ik er geen geld aan heb uitgegeven, want ik zat te denken om hem aan te schaffen.

En hier zit iedereen vrolijk te racen en ik faal 'm. :$

Geplaatst:
comment_1803443

Het gaat al wat beter. :) Ik moet nu 2 rondes doen in zo'n mustang. Ik probeer dan nog jouw tip erbij en nu maar hopen dat het goed komt.

Je kan/kon beter de Lancia Delta pakken, je wint toch een mustang en de Lancia is geniaal.

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_1803455

Het gaat al wat beter. :) Ik moet nu 2 rondes doen in zo'n mustang. Ik probeer dan nog jouw tip erbij en nu maar hopen dat het goed komt.

Je kan/kon beter de Lancia Delta pakken, je wint toch een mustang en de Lancia is geniaal.

Ik heb ook voor de Lancia op het begin gekozen, alleen met die license kan je niet kiezen. Of ik snap 't gewoon totaal niet.

En dan heb ik soms dat het de eerste ronde goed gaat en dan moet je nog een ronde overleven. -.- Als je je toets net te lang ingedrukt houdt lig je van de weg! Je kan geen klein foutje maken of je haalt het niet. Ik ben deze game denk ik niet gewend. >.<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.